Veronika Bošková o marketingu: Značka musí mať cieľ (Len peniaze nestačia)

Reklama

Spoluzakladateľka firmy Marklab Veronika Bošková sa celý svoj profesný život pohybuje v marketingu. Jej poslaním je spájať biznisové, brandingové a marketingové poradenstvo. Je jednou zo 60 certifikovaných Brand Architektov na svete, aktuálne jedinou na Slovensku.

Venuje sa vzdelávaniu ľudí, ktorí podnikajú v handmade oblasti, ako aj téme praktického využitia AI v marketingu na zjednodušenie procesov a optimalizáciu marketingových budgetov. V roku 2017 vydala knihu Úspešné handmade podnikanie.

V relácii Len peniaze nestačia s Katrin Lengyel hovorí aj o tom, že jediný zmysel existencie značky nemá byť generovanie zisku. Branding vníma ako spojenie vedy a mágie, dát a emócie.

Veronika Bošková v rozhovore prezradila aj to,

  • ako vytvoriť úspešnú značku,
  • prečo branding nie je len logo,
  • ako využiť umelú inteligenciu v marketingu a čo je jej najväčšou prednosťou.

 

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie