Spoluzakladateľka firmy Marklab Veronika Bošková sa celý svoj profesný život pohybuje v marketingu. Jej poslaním je spájať biznisové, brandingové a marketingové poradenstvo. Je jednou zo 60 certifikovaných Brand Architektov na svete, aktuálne jedinou na Slovensku.
Venuje sa vzdelávaniu ľudí, ktorí podnikajú v handmade oblasti, ako aj téme praktického využitia AI v marketingu na zjednodušenie procesov a optimalizáciu marketingových budgetov. V roku 2017 vydala knihu Úspešné handmade podnikanie.
V relácii Len peniaze nestačia s Katrin Lengyel hovorí aj o tom, že jediný zmysel existencie značky nemá byť generovanie zisku. Branding vníma ako spojenie vedy a mágie, dát a emócie.
Veronika Bošková v rozhovore prezradila aj to,
- ako vytvoriť úspešnú značku,
- prečo branding nie je len logo,
- ako využiť umelú inteligenciu v marketingu a čo je jej najväčšou prednosťou.