„V dnešnej dobe sme k svojim smartfónom tak priľnuli, že je ťažké sa od nich držať ďalej,“ dodáva organizátor klubu. Bez toho, aby si to ľudia uvedomovali, siahajú po telefónoch, keď ich niečo rozptyľuje. Aj keď o niečom hovoria, majú tendenciu siahnuť po telefóne, aby si mohli ukázať obrázok alebo vygoogliť názov. „Zrazu sa ocitneme s tou vecou v ruke znova. Potom sa nám objavia aplikácie, e-mail alebo nejaké iné upozornenie a ten okamih je preč,“ dodáva.
Ak sa nový podnikateľský zámer v meste uchytí, ukáže čas. Záujem o doterajšie akcie v klube nasvedčuje tomu, že zákazníci koncept vítajú. Len na prvú akciu Kneppelhout vyčlenil 35 miest, ale prihlásila sa ich viac ako stovka.
„Ak chcete začať s novým návykom, musíte začať v malom. Takže ideme na to,“ pozýva na akcie v klube organizátor akcií. V stretnutiach chce pokračovať aj do budúcna, uzavrel holandský magazín.