TÁTO krajina sa pýši najvyšším počtom samoobslúh: Čo je ale na nich zvláštne?

Reklama
Kórejské samoobsluhy sú jedinečné v poskytovaní viacerých služieb zákazníkom. Zdroj: Getty Images

Kórejské spoločnosti prevádzkujúce samoobsluhy sa totiž stali takými úspešnými, že expandujú aj do zahraničia. Tri z najväčších značiek – CU, GS25 a Emart24 – majú teraz predajne v niektorých častiach juhovýchodnej Ázie vrátane Vietnamu a Malajzie.

Profesor vyzýva priemysel, aby pokračoval v expanzii využívaním sociálnych médií a „vplyvu kórejskej vlny“, pričom dodal: „Budeme musieť vynaložiť viac úsilia, aby sme v tejto globálnej konkurencii prežili.“ Online stratégia však môže mať aj svoje limity; internet je v súčasnosti presýtený videami o kórejských samoobsluhách a záujem divákov klesá, povedal Maeng, ktorého najnovšie videá na túto tému nezaznamenali toľko videní ako predtým.

1 2 3 4
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie