Lidl patrí k jedným z najväčších obchodných reťazcov na Slovensku, kde nakupuje množstvo ľudí. Klientom ČSOB banky zmizli stovky, niektorým až tisíce eur za nákup v Lidli.
Ľudia si tieto chýbajúce peniaze začali všímať v pondelok, informuje SME. Malo by ísť o staré platby z predajní Lidl za obdobie posledných mesiacov až roka.
Nejde o podvod
„V ojedinelých prípadoch môžu naši klienti v týchto dňoch zaevidovať odúčtovanie finančných prostriedkov za platby kartou u vybraných obchodníkov, ktoré boli realizované ešte v uplynulých mesiacoch, no z ich účtu zúčtované až s oneskorením v týchto dňoch,“ vysvetlila pre SME banka. Klientom sa ospravedlnila.
Klienti ČSOB banky sa obávali, že ide o podvod, pretože banka ich neupozornila na vzniknutú situáciu. Lidl aj ČSOB potvrdili, že o pohyboch na účtoch vedia.