Sociálna poisťovňa prináša NOVINKU! Slováci si môžu služby vybaviť aj mimo úradných hodín na TOMTO mieste

sociálna posťovňa odvody sms
Ilustračné foto. Zdroj: TASR/Jaroslav Novák, Pexels/Pixabay, Tim Samuel
Reklama

Sociálna poisťovňa prichádza s novinkou, ktorú uviedla do praxe pri príležitosti 30. výročia svojho pôsobenia. V nákupnom centre Eurovea v Bratislave otvorila pilotný stánok v modernom komunikačnom dizajne. Tento nový prístup má za cieľ sprístupniť poradenstvo o sociálnom poistení občanom aj mimo úradných hodín pobočiek a umožniť im aktivovať Elektronický účet poistenca v čase, ktorý im najviac vyhovuje.

Poradenstvo v nákupnom centre aj mimo úradných hodín

Podľa Sociálnej poisťovne je elektronický účet poistenca kľúčovým nástrojom na komunikáciu medzi poistencom a poisťovňou. Umožňuje klientom pohodlne a rýchlo získať prístup k dôležitým informáciám o svojom poistení kedykoľvek online. Túto službu si už aktivovalo viac ako 360 000 poistencov.

Sociálna poisťovňa na svojej webovej stránke zdôrazňuje, že nákupné centrá sa stali obľúbenými miestami nielen na nákupy a oddych, ale aj na vybavovanie rôznych služieb pod jednou strechou.

„Uvedomujeme si, že bežné úradné hodiny v našich pobočkách nemusia vyhovovať každému. Preto sme sa rozhodli prísť bližšie k občanom a ponúknuť im flexibilnejšie služby. Náš stánok bude otvorený sedem dní v týždni tak ako iné prevádzky. Záleží nám na tom, aby nás klient mohol navštíviť v čase, ktorý mu najviac vyhovuje a zastaviť sa u nás napríklad počas cesty v nákupnom centre,“ povedal generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Michal Tariška.

Nový stánok Sociálnej poisťovne poskytuje všeobecné poradenstvo v oblasti sociálneho poistenia. Jeho zamestnanci obsluhujú dve pracoviská a pomáhajú klientom získať potrebné informácie v nasledujúcich oblastiach:

  • Aktivácia prístupu do Elektronického účtu poistenca
  • Informačno-poradenské služby týkajúce sa výberu poistného (základné informácie pre odvádzateľov poistného)
  • Poradenstvo v oblasti nemocenského poistenia, dôchodkového poistenia a poistenia v nezamestnanosti (základné informácie o dávkach sociálneho poistenia)
  • Pomoc pri rezervácii termínu na podanie žiadosti o dôchodok
  • Preberanie podaní klientov a ich následné odoslanie na vybavenie v príslušnej pobočke (napr. žiadosti o ošetrovné, zmena čísla účtu v banke, potvrdenia, doplnenie dokladov k dôchodku a pod.)

Pilotný stánok Sociálnej poisťovne v bratislavskom nákupnom centre Eurovea bude k dispozícii každý deň v týždni od 10:00 do 21:00. Nachádza sa na -1. podlaží, v blízkosti centrálnych výťahov.

Poisťovňa však upozorňuje, že špecializované záležitosti, ako invalidný dôchodok alebo podávanie žiadostí o dôchodok, budú naďalej vybavovať pobočky a pracoviská Sociálnej poisťovne v 36 lokalitách po celom Slovensku.

„Zamestnanci stánku nemôžu preberať napr. zdravotnú dokumentáciu k invalidným dôchodkom či žiadosti o dôchodok. Ide o agendy, ktoré je nevyhnutné pre ich rozsah a špecifiká vybavovať a spisovať v príslušnej pobočke. V našom stánku však klienti získajú potrebné informácie aj k týmto otázkam. Naši zamestnanci im radi pomôžu s poradenstvom i rezerváciou termínu na spísanie žiadosti o dôchodok,“ vysvetlila Alena Greksa, riaditeľka bratislavskej pobočky Sociálnej poisťovne.

Výhody elektronického účtu poistenca

Elektronický účet poistenca poskytuje klientom Sociálnej poisťovne komplexný prehľad o ich sociálnom poistení, umožňuje im sledovať a získavať dôležité informácie bez potreby návštevy pobočky alebo podávania papierových žiadostí.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na[javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark (VIDEO)
Najčítanejšie v kategórii Z domova