Rozhodne nejde o každodennú správu, aby slovenská spoločnosť siahla na svetové méty a uzatvorila partnerstvo, o ktorom sa tajne sníva aj mnohým svetovým spoločnostiam. Slovenskí vývojári SuperScale uzatvorili strategické partnerstvo so sociálnou sieťou TikTok, ktorá má dnes viac ako 1 miliardu aktívnych používateľov mesačne.
Pomoc herným štúdiám
Svet sa digitalizuje, no herné štúdiá a vývojári už majú často problém presadiť svoje hry na trhu. No a práve tu prišiel slovenský startup, ktorého cieľom je pomáhať firmám v gamingu nájsť svojich hráčov. No a samozrejme ide o slovenský nápad, ktorý má ale obrovský potenciál, nakoľko sa neohraničil na československý ani európsky región, ale mieri do sveta. No a aktuálne získal zaujímavé partnerstvo.
Čo prináša partnerstvo s TikTokom?
SuperScale a jej SuperPlatform teraz dávajú herným štúdiám možnosť propagovať svoje hry priamo na TikToku. Pri spúšťaní reklamných kampaní na tejto sociálnej sieti môžu využiť množstvo špecifických benefitov. TikTok dnes hlási približne 1 miliardu aktívnych používateľov mesačne, herné štúdiá aj nezávislí vývojári tak budú môcť osloviť stovky miliónov potenciálnych hráčov na platforme, kde väčšina ich konkurencie zatiaľ neinzeruje.
Viac možností nielen pre Slovákov
Algoritmus TikToku vďaka karte „For You“ podporuje objavovanie nového obsahu, ktorý používateľ bežne nesledoval. SuperScale vďaka oficiálnemu partnerstvu priamo so sociálnou sieťou svojim zákazníkom ponúkne možnosť tiktokové kampane nielen vytvárať, ale tiež efektívne cieliť na tú správnu skupinu hráčov.
„SuperPlatform dnes vďaka umelej inteligencii a pokročilým odhadovým modelom vyhodnocuje komplexné analytické aj biznisové dáta z viac než 160 rôznych hier od 60 rôznych štúdií. Teraz vývojárom pridávame aj údaje o výkonnosti ich kampaní na TikToku, ktoré budú môcť herné štúdiá manažovať priamo z nášho prehľadného rozhrania,“ vysvetľuje zakladateľ a CEO SuperScale Ivan Trančík.
Nová éra nielen pre slovenský startup
Partnerstvo s TikTokom je vec, ktorá sa na Slovensku nedeje pravidelne. Ide skutočne o husársky kúsok, ktorý posúva slovenskú firmu a súčasne aj jej klientov do úplne inej ligy.
„Najväčšie herné štúdiá míňajú na marketing svojich hier milióny eur, pričom TikTok by mohol byť po Google Ads a Meta Ads treťou najdôležitejšou reklamnou sieťou. Ušetriť tak môžu aj stovky tisíc ročne. Odhady navyše ukazujú, že TikTok do roku 2027 tieto platformy predbehne a trh s videoreklamou na sociálnych sieťach vzrastie na takmer dvojnásobok. Vďaka SuperScale môžu ľahko obísť väčšinu obmedzení TikToku pre reklamné účty a vybudovať si tu stabilnú pozíciu už teraz, v čase, keď tam väčšina konkurenčných štúdií ešte nemôže inzerovať,“ doplnil Ivan Trančík.
Čo vlastne je SuperScale?
SuperScale vznikol s cieľom zvyšovať tržby hier od vývojárskych štúdií všetkých veľkostí a pomôcť im dosiahnuť komerčný úspech. Analyzovaním preferencií hráčov dokáže každému z nich ponúkať vhodnejšie, na mieru ušité ponuky na nákup doplnkov či rozšírení. SuperScale dokáže výrazne zvýšiť zisky z danej hry, často aj niekoľkonásobne.
Od založenia firmy v roku 2015 prešlo rukami tímu v SuperScale vyše 150 hier a medzi klientov sa dnes radia významné firmy herného priemyslu ako sú Electronic Arts, LEGO, Zynga, Big Fish Games či Fingersoft. SuperScale má dnes pobočky v Bratislave, Londýne a najnovšie aj v poľskom Gdaňsku.