Deviata priečka patrí podľa bádateľov od „protinožcov“ nakupovaniu. Vizuálna príťažlivosť rôznych produktov, atraktívna vôňa a zvuky rušných nákupných centier a trhovísk sú zdrojom zážitku a vzrušenia, ale aj pocitu úspechu a po nákupe aj víťazstva – to všetko vedie k lepšej nálade.
Ďalšie štúdie spomínajú ešte sledovanie filmu, príjemnú prechádzku, jazdu autom, návštevu kúpeľov či masáž alebo čítanie knihy. Na poslednom desiatom mieste sa podľa vedcov z Nového Zélandu umiestnili hry ako sebamotivujúce činnosti spojené s potešením, nech už ide o akýkoľvek spôsob hrania sa.
Vedci zmapovali aj najhoršie hodnotené aktivity a vytvorili z nich protikladnú desiatku, teda poradie bežných aktivít, ktoré ľudia skutočne neznášajú. Na prvom mieste vedci uvádzajú práceneschopnosť a stav tesne po chorobe, nasleduje Facebook a jeho neustále sledovanie, tretia je práca v domácnosti, štvrté štúdium a piate nekonečné písanie a čítanie textových správ.
Šiestu priečku obsadila príprava či chodenie na prednášky, nasleduje platená monotónna práca, potom dochádzanie, práca na počítači. Rebríček uzatvára pranie.