fbpx

Slovák vyvinul nástroj, ktorý šikovne blokuje aplikácie a zbytočné notifikácie. V Amerike je to bestseller (rozhovor)

Miroslav Novosvětský, CEO spoločnosti MobileSoft, Zdroj: Miroslav Novosvětský
V článku na istream.sk sa dočítate:
  • Prečo je appka AppBlock taká populárna,
  • Kto je Miroslavovou inšpiráciou,
  • Koľko času strávi bežný užívateľ pozeraním do telefónu,
  • Koľko užívateľov si pustí aplikáciu mesačne.

Miroslav Novosvětský vedie firmu MobileSoft, ktorá stojí za čoraz populárnejšou aplikáciou AppBlock. Ide o najznámejší blokátor aplikácií na svete. AppBlock prináša revolučné možnosti blokovania aplikácií, ktoré im umožnia mať kontrolu nad svojim voľným časom.

Vďaka novému rozhraniu dáva AppBlock do rúk používateľa dosiaľ nevídanú možnosť kontroly používania aplikácií, čím pomáha zbaviť sa závislosti na telefóne, zlepšiť schopnosť sústredenia a celkovo zlepšiť digitálnu pohodu.

Ako vznikla prvotná myšlienka konceptu aplikácie?

Bol to môj osobný problém, keď ma rozptyľovali weby so správami a sociálne siete. Našiel som si blokátor webov do Chrome, ktorý ale neriešil to, že som mohol sociálne siete a správy otvárať na telefóne, ktorý som ako vývojár mobilných aplikácií mal stále po ruke. Potom už bol len krôčik k tomu, pokusiť sa naprogramovať prvý prototyp.

Ako AppBlock funguje v praxi?

V skratke si používateľ vytvorí pravidlá, na základe ktorých chce telefón používať. Napríklad si zablokuje si sociálne siete v pracovnej dobe, znemožní si prístup k pracovným aplikáciám v dobe voľna či si zablokuje notifikácie, keď ich nechce dostávať a podobne.

Prečo je AppBlock taký populárny?

Boli sme prví a vďaka tomu si včas zabezpečili svoj podiel na trhu. Zároveň sa snažíme nastavovať trend a stále aplikáciu vylepšovať.

Ako plánujete aplikáciu rozvíjať v blízkej budúcnosti? 

Určite plánujeme, okrem toho, že by sme chceli funkcionalitu ponúkať firmám, a teda ísť do B2B segmentu, tak máme ďalšie funkcie, ktoré od nás používatelia chcú. Jedna z nich je napríklad lepšia práca so štatistikami používania telefónu.

Podľa čoho sa rozhodujete, čo pridáte do aplikácie?

Je to kombinácia toho, čo chcú užívatelia a nášho vlastného prieskumu trhu. Pravidelne robíme hĺbkové rozhovory s našimi používateľmi v USA, aby sme sa dozvedeli, ako aplikáciu používajú a čo by chceli.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie