fbpx

Rodine s postihnutou dcérou ZRUŠILI dovolenku počas letu, cestou naspäť ju nechali opustenú na letisku

Ilustračné zábery. Foto: Unsplash, Freepik

Matka sa sťažovala na easyJet po tom, čo ju a jej postihnutú dcéru nechala letecká spoločnosť „opustenú“ na španielskom letisku.

Kerry Andrew si rezervovala dovolenku v Alicante, aby oslávila úspešné ukončenie skúšok svojej 16-ročnej dcéry. Dvojica odletela z manchesterského letiska bez problémov – ale kým boli vo vzduchu, Kerry dostala e-mail, že celý ich dovolenkový balík bol zrušený, píše portál Manchester evening news.

Po príchode sa mohli prihlásiť do svojho hotela, a keď Kerry skontrolovala svoj e-mail, predpokladala, že správa bola odoslaná omylom alebo šlo len o chybu. Keď však dorazili na letisko v Alicante, aby odleteli naspäť domov, personál oznámil Kerry, že nemá rezerváciu a musí si nájsť cestu domov sama.

„Keď som išla k odbavovacej prepážke, povedali ‚nemáte let‘. Nič nám neponúkli – žiadne alternatívne lety. V podstate len povedali, nájdite si vlastnú cestu domov,“ povedala.

„Povedali mi, že mi zrušili celú dovolenku, kým sme boli vo vzduchu – neviem, či chceli, aby sme vyskočili z okna alebo čo.“

Našťastie, Kerry a jej dcéru sprevádzala špeciálna asistencia, keďže jej dcéra je autistkou, a pomohla im k pultu alternatívnej leteckej spoločnosti, kde si mohli rezervovať posledné dve miesta na let späť do Manchestru. Ostali však bez vreckového a za náhradný let zaplatili dvojnásobok, keďže im ešte neboli vrátené peniaze za pôvodný let.

Po návrate domov jej spoločnosť sumu už vrátila. Kerry však bola nútená si požičať peniaze, aby sa udržala pri živote. Povedala, že je „nemožné“ dostať z Easyjet priamu odpoveď, prečo zostali uviaznutí.

„Dokázala som sa dostať na dovolenku, prihlásiť sa do hotela, všetky transfery prebehli a nezrušili mi ani celú dovolenku,“ povedala. „Ale keby sme nemali žiadne peniaze, nechali by nás na letisku v Alicante.“ Pochvaľovala si však špeciálnu pomoc, ktorej sa jej na letisku v Alicante dostalo, a personál označila za „úžasný“.

Hovorca spoločnosti Easyjet povedal: „Je nám naozaj ľúto, keď sme sa dozvedeli o skúsenostiach Kerry po tom, čo sme omylom dostali e-mail, že sme jej dovolenku zrušili. Sme radi, že Kerryina dovolenka mohla prebehnúť podľa plánu, ale zorganizovali sme plnú náhradu za dovolenku, ako aj náhradu nákladov na alternatívne lety domov, ktoré si rezervovala.“

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie