Náš zákazník, náš pán. Týmto heslom sa riadila známa sieť nepotravinových predajní, ktorá sa po dvoch rokoch vracia k obľúbenému konceptu.
Želania ostali vypočuté. Známa sieť nepotravinových predajní pred dvomi rokmi zrušila koncept, na ktorý boli zákazníci zvyknutí.
V roku 2022 začal poľský reťazec Pepco rušiť skúšobné kabínky na oblečenie, informujú tvnoviny.sk. Zmena sa dotkla aj siete na Slovensku, čím sa rozšírila predajná plocha. V niektorých predajniach pribudli nielen regály, ale tiež samoobslužné pokladne.
Keďže sa na chýbajúce kabínky sťažovali zákazníci, Pepco sa v Poľsku rozhodlo ustúpiť a od konca októbra začalo do všetkých predajní vracať kabínky.
„Keďže sú pre nás naši zákazníci na prvom mieste a vyjadrili želanie mať skúšobné kabínky v našich predajniach, obnovili sme ich. Od tohto roku môžu v našich predajniach bez problémov nakupovať a skúšať si svoje obľúbené kúsky,“ informovala regionálna marketingová manažérka spoločnosti Barbara Berecz.
Zákazníci sa čoraz viac dopytujú aj po e-shope. Radi by nákup realizovali z pohodlia domova cez internet. Online platformu nateraz reťazec nevylúčil, ale orientuje sa primárne na kamenné predajne.
„Čo sa týka e-shopov, do budúcnosti hľadáme nové spôsoby, ako poskytovať dokonalejšie služby, ale teraz sa sústredíme na poskytovanie čo najlepšieho zážitku z nakupovania v našich kamenných predajniach,“ dodala Berecz.
Pepco ponúka cenovo dostupné oblečenie, hračky či domáce potreby. Vzniklo pred 25 rokmi u severných susedov a z Poľska expandoval k nám s približne 140 predajňami. Na slovenskom trhu sú najväčšími konkurentmi KiK či rozširujúci sa Action.