fbpx

Veľké testovanie 100 áut na 100-tisíc kilometrov. Ako v rebríčku dopadli obľúbenci Slovákov?

Ilustračná fotografia. TASR - Dano Veselský

Takto sa umiestnilo 100 testovaných áut

1. miesto: Audi A3 Sportback g-tron (bez problémov)

1. miesto: BMW M3 (bez problémov)

3. miesto: BMW Z4 (bez problémov)

3. miesto: Audi A6 Avant sport 40 TDI S tronic (parkovací senzor)

3. miesto: Seat Ateca 1.4 Eco TSI Style (nepohodlné sedadlá)

3. miesto: Audi A4 Avan (takmer bezchybné)

3. miesto: VW T-Cross (korózia)

8. miesto: Suzuki Swift Sport (korózia)

8. miesto: Mazda CX-5 Skyactive-D 184 (korózia)

8. miesto: BMW 320d Touring (kozmetické nedostatky)

11. miesto: Mercedes A 220 d (bez výraznejších výhrad)

11. miesto: Toyota Prius IV (bez výrazných problémov)

11. miesto: Kia Sportage 2.0 CRDi AWD (nič rušivé)

11. miesto: Volvo XC60 D4 FWD (antikorózne ošetrenie podvozku by mohlo byť lepšie)

11. miesto: Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI (po ďalších 50-tisíc km problémy s ťažným zariadením)

16. miesto: Volkswagen Tiguan Highline 2.0 TSI (začiatky korózie na veku kufra, trhanie automatickou prevodovkou DSG)

16. miesto: Ford Focus 2.0 EcoBlue (povrchová hrdza, problémy s tesnením kľukového hriadeľa)

16. miesto: BMW X1 xDrive20i (navigácia)

16. miesto: Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi Style (vypálená žiarovka, nesprávne umiestnené svetlomety, slabé odhlučnenie)

20. miesto: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD (uvoľnený držiak ventilačného potrubia, korózia v uchyteniach uzemňovacích káblov, skorodovaný kryt štartéra)

20. miesto: Audi A6 Avant 2.0 TDI (prasknuté tesnenie výfukového potrubia, korózia)

22. miesto: Mercedes V 220 d (minimálne poruchy)

23. miesto: Peugeot 3008 Hybrid4 (začínajúca korózia, chýbajúci olej prevodovky)

23. miesto: MINI Cooper Countryman (ovisnutý centrálny displej a vybitá batéria)

23. miesto: Ford Focus 1.0 EcoBoost (motor raz prešiel do núdzového režimu, problémy aj s palivovou nádržou)

23. miesto: Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD (slabá práca v servise)

23. miesto: Mazda MX-5 (drobné nedostatky)

23. miesto: Mercedes C250 d 4Matic T (nič závažné)

23. miesto: Suzuki SX4 S-Cross DDiS AllGrip (problémy s rádiom a navigáciou, nefunkčná riadiaca páka)

23. miesto: Škoda Superb 1.4 TSI (trhajúca automatická DSG prevodovka)

23. miesto: Volkswagen Passat Variant 1,8 TSI (kozmetické vady a drobné nedostatky)

23. miesto: Audi RS 4 Avant (mierne opotrebovaný klzák rozvodovej reťaze a tesnenie hriadeľa)

33. miesto: Kia Ceed 1.6 GDi Spirit (trhajúca spojka)

33. miesto: Mercedes A 180 (nič zlé)

33. miesto: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Ambition (problémy so štartom pre tlačidlo štart, výmena ho vyriešila)

36. miesto: Kia Soul 1.6 CRDi (odpadnutá páčka nastavenia výšky sedadla, korózia)

36. miesto: Fiat 500X (malé drobnosti)

38. miesto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel (hrdza na pohároch tlmičov, na podvozku i skrutkách, opotrebenie na kľukovom hriadeli, karbónové usadeniny na ventiloch)

38. miesto: Lexus GS 450h (netesný tlmič, korózia)

38. miesto: Lexus CT 200h (uvoľnenie krytu kľučky)

38. miesto: Peugeot 2008 1.6 HDi (výmena predných tlmičov, kvôli klepovým zvukom)

38. miesto: Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4×4 (prasknutie tlačidla štart, chyba v ovládači pruženia)

43. miesto: Volvo XC60 t8 (vysoká spotreba, korózia, netesné tesnenie výfukového potrubia, prasknutý katalyzátor)

43. miesto: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo (tvrdé odpruženie, zlý výhľad z miesta vodiča, slabé multimédiá, vytečený kondenzátor klimatizácie, korózia)

43. miesto: Dacia Lodgy 1.2 TCe (poruchy spínača svetiel, korózia)

43. miesto: Mercedes E 350 CDI (rozbité kľučky dverí)

43. miesto: Seat Alhambra 2.0 TDI (brzdové platničky a kotúče, kompresor klimatizácie)

43. miesto: Mazda 6 Skyactiv-D175 AWD (problémy s brzdami)

49. miesto: Renault Megane TCe 130 GT (systém riadenia bez citu)

49. miesto: Toyota Yaris Hybrid 1.5 (uvoľnený spínač výstražných svetiel, korózia)

49. miesto: Dacia Duster SCe 115 2WD (vypálená žiarovka, korózia, začínajúce opotrebovanie predných tlmičov, čalúnenia sedadiel a tiež koberca kufra)

49. miesto: Hyundai Santa Fe (ventily pokryté karbónovými usadeninami, mierne zaolejované turbodúchadlo a poškodený klzák rozvodovej reťaze)

(Rebríček pokračuje na ďalšej strane)

1 2 3
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie