Rady na ovocie nahradili nákupné centrá a eshopy | Eva Sadovská, analytička Wood&Company (Téma)

Reklama

November ´89 priniesol aj zásadné ekonomické zmeny. Za uplynulých 35 rokov sme zažili rekordnú nezamestnanosť, príchod obchodných reťazcov, finančnú krízu, rekordnú infláciu, ale aj budovanie kamenných nákupných centier a rozmach eshopov.

Napriek neobmedzeným možnostiam u väčšiny z nás stále rozhoduje cena a predzásobovanie sa máme stále v krvi. Ako zmenil dostatok tovaru naše nákupné správanie? Ako dlho dnes pracujeme na jednotlivé druhy tovarov? Je spomienkový optimizmus správny a na čo všetko pri ňom zabúdame? Sledujte v relácii Téma s analytičkou Evou Sadovskou.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie