Prišiel v papučiach: Rozhorčení fanúšikovia si priplatili za stretnutie s českým spevákom, teraz žiadajú peniaze SPÄŤ

Reklama
Zaplatila navyše, aby sa po koncerte stretla so svojím idolom, ale ostala trpko znechutená. Sociálnou sieťou sa šíri veľké vyjadrenie pani Dagmar, ktorú VIP lístok na koncert speváka Vojtěcha Dyka vyšiel na 12-tisíc českých korún (475 eur). Foto: Facebook/ Dagmar S., Instagram/vojtech_dyk_official/@varga.photo

Ako sa navyše ukázalo, pani Dagmar nie je jediná. Celkom traja ľudia, ktorí si na koncert Vojty Dyka kúpili lístok VIP Experience, sa spojili a spoločne kontaktovali usporiadateľa. Zaslali list, v ktorom požadujú vrátenie peňazí najneskôr do týždňa, inak podajú trestné oznámenie za podvod. Sťažovateľka by bola najšťastnejšia, keby jej vrátili celú sumu za koncert, „vzhľadom na to, že mi otrasný zážitok z „after party“ vzal aj zvyšky radosti z koncertu Vojtěcha Dyka“.

„Neľakneme sa a nevzdáme,“ hlási trojica nespokojných divákov po tom, čo O2 Aréna ako usporiadateľ vrátenia peňazí odmieta.

Zaplatila navyše, aby sa po koncerte stretla so svojím idolom, ale ostala trpko znechutená. Sociálnou sieťou sa šíri veľké vyjadrenie pani Dagmar, ktorú VIP lístok na koncert speváka Vojtěcha Dyka vyšiel na 12-tisíc českých korún (475 eur). Foto: Facebook/ Dagmar S.

Bohdalovej krútenie zadkom

K incidentu sa vyjadrila manažérka speváka Karolína Al-Eraidiová. Tá uviedla, že usporiadateľom bola O2 Aréna a práve jej zástupcovia hromadnú sťažnosť riešia. Nie však tak, ako by si nespokojní zákazníci predstavovali

„Rieši to aréna, ktorá už madam a ďalším dvom poslala vyjadrenie. Posielajú im pekný mail, že im ponúknu nejaké ďalšie služby v aréne, ale „papierovo“ nemajú na žiadnu sťažnosť nárok, pretože si evidentne neprečítali, čo si kupujú. Sťažnosť je neoprávnená, na lístku mali uvedené osobné stretnutie meet and greet s Vojtom pred koncertom, kedy mal Vojta príhovor a mohli mu klásť nejaké otázky. Následne prebiehalo fotenie. To všetko sa stalo,“ uviedla manažérka.

Dodala tiež, že čo sa týka after party, zákazníci zjavne žili v domnení, že sa s nimi Vojta Dyk bude zabávať celú noc. Jeho účasť ale na lístku vôbec spomínaná nebola, navyše aj napriek tomu na niekoľko minút k fanúšikom šiel a poďakoval im.

„Sťažnosť teda rieši aréna ako predajca týchto vstupeniek, podľa právnika ale nie je nárok na vrátenie. Dodávame, nech to pani pokojne rieši. Dokonca v tej sťažnosti obviňuje Jiřinu Bohdalovú a podobne. Neprečítala si, čo si kupuje, a fyzickú účasť Vojty mali pred koncertom, nie po,“ dodala tiež.

Pani Dagmar o herečke Bohdalovej napísala: „Nápad prizvať na pódium do záverečnej „ďakovačky“ aj Jiřinu Bohdalovú, ktorá len kradla potlesk muzikantom (nevystupovala na koncerte, rovnako ako tí ostatní z videí, čo stáli vedľa nej), bol vrcholom prejavov arogantného pohŕdania fanúšikov, ktoré predviedol Vojta Dyk a jeho organizačný/produkčný tím. Krútenie zadkom Bohdalovej pri ďakovačke, kedy sa držala za ruku Dyka, aby sa vôbec udržala na nohách, bolo na pozvracanie sa.“

Dostali všetko, až na výnimku…

Podľa vyjadrení šéfky marketingu a PR za O2 Arénu, Zuzany Krejčíkovej, majitelia lístka VIP Experience dostali všetko, čo im bolo sľúbené, až na jedinú výnimku – stretnutie s kompletnou kapelou. Za tú sa im usporiadateľ ospravedlnil.

„Návštevníci, ktorí si zakúpili VIP Experience balíček na koncerte VOJTĚCH DYK & D.Y.K, ktorý sa uskutočnil 27. 11. 2024 v O2 aréne, boli vopred mailom informovaní o jeho obsahu. Osobné stretnutie s Vojtěchom Dykom prebehlo podľa plánu pred začiatkom koncertu. Je pravdou, že prítomnosť kapely D.Y.K. bola avizovaná ako súčasť balíčka, stretnutie sa z organizačných a časových dôvodov nemohlo, bohužiaľ, na poslednú chvíľu uskutočniť. Táto skutočnosť nás veľmi mrzí a ospravedlňujeme sa, pokiaľ o nej návštevník nebol dostatočne informovaný. V rámci VIP Experience bol pre návštevníkov na afterparty pripravený aj nápojový balíček, ktorého súčasťou bol open bar pre alkoholické a nealkoholické nápoje, nadštandardne potom aj miešané nápoje a ďalej základný snack menu. Sme v osobnom kontakte s návštevníkmi, ktorí si zakúpili VIP Experience balíček a neboli spokojní s ponúkaným servisom a ich pripomienky riešime individuálne,“ uviedla Krejčíková.

Lenže ani odmietavý postoj k ich požiadavke návštevníkov koncertu neodradil a naďalej si stoja za svojím. „Už na tom pracujeme celá skupina nespokojných,“ napísala v diskusii pod príspevkom Dagmar a ďalšia žena, ktorá sa k sťažnosti pripojila, ju doplnila.

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie