Princ Harry a Meghan Markle čoraz viac vystupujú oddelene. Odborníci hovoria o toxicite

Reklama
Princ Harry a Meghan Markle, vojvoda a vojvodkyňa zo Sussexu. Ilustračné foto. Zdroj: TASR/AP

Princ Harry a Meghan Markle sa už týždne objavujú samostatne, čo vyvolalo množstvo otázok aj o ich manželstve. Spoločné vystupovanie má podľa odborníkov na PR toxický význam pre ich značku.

Princ Harry a Meghan Markle sa v nedávnych vystúpeniach objavili oddelene a nie spolu, na čo sú mnohí zvyknutí. Z ich oddelených vystúpení vyvstáva množstvo otázok, prečo k tomu dochádza, keďže Meghan v predchádzajúcich komentároch tvrdila, že sa vždy „pohybujú spolu“, píše Mirror.

Stali sa jeden pre druhého synonymom

Len minulý mesiac bol Harry preč od Meghan a ich dvoch detí, princa Archieho a princeznej Lilibet, a najmenej dva týždne sa na verejných vystúpeniach v New Yorku, Londýne a tiež v Južnej Afrikej objavil sám.

Počas jeho ciest Meghan takmer nebolo vidno, ale zúčastnila sa hviezdneho galavečera na pomoc Detskej nemocnici v Los Angeles, pričom mala oblečené do očí bijúce červené šaty pri pózovaní fotografom. Ukázalo sa tiež, že uskutočnila samostatnú návštevu dievčenskej vodcovskej organizácie pri príležitosti Medzinárodného dňa dievčat.

V Spojených štátoch to vyvolalo nepokoje aj medzi miestnymi novinármi, denník Montecito Journal zachytil klebety, ktoré pár obklopujú o ich „stále oddelených životoch“. Podľa odborníka na PR Eda Corama Jamesa sa však zdá, že oddelené vystúpenia majú veľmi strategický dôvod – ich spoločná značka sa teraz považuje za „toxickú“.

Pre Mirror povedal: „Harry a Meghan majú od svojho manželstva odlišnú značku. Táto značka je založená na dvojici. Nazvite to ‚Harry a Meghan‘, volajte to ‚Sussexovia‘, volajte to, ako chcete. Skutočnosť je, že sa rokmi stali jeden pre druhého synonymom.“

Dodáva, že „od slávneho rozhovoru s Oprah, v ktorom sa dotkli nezhôd medzi nimi a zvyškom kráľovskej rodiny a v podstate vyhlásili totálnu vojnu, sa táto značka neustále stáva toxickejšou, a teda komerčne neudržateľnou.“

Domnieva sa, že nie je mnoho známych značiek, ktoré by sa náhlili s uzavretím spolupráce na základe hodnoty ich značky.

„Je to preto, lebo prebiehajúca konfrontácia so zvyškom kráľovskej rodiny, ako aj s veľkou časťou Meghaninej rodiny, ich prinútila pôsobiť konfrontačne a bojovne, ich reťaz komerčných projektov, ktoré nevyšli a viedli k pocitu, že nie sú najlepší producenti a vďaka ich celosvetovému reklamnému turné vyzerali ufňukaní, nevďační a neuvedomelí, čo sa týka obrovskej výsady, ktorú si užívali.“

Obavy o manželstvo

Ale napriek tomu, že sa ich spoločná značka dostala do problémov, Ed, generálny riaditeľ PR firmy Go Up, verí, že sa to stále dá zachrániť. V skutočnosti je ich súčasná stratégia pravdepodobne najlepším spôsobom, ako zachrániť meno Sussex.

Vysvetľuje, že: „prekonať prekážky v tom, ako byť rozmaznaný, arogantný, nezrelý, túžiaci po pozornosti, agresívny, vyzývavý na boj, pokrytecký a nekompetentný, je veľmi zložité. Ale dá sa to dosiahnuť. Aby to dokázali, musia sa oprieť o presné opaky týchto označení. Prvým krokom v tomto vždy muselo byť odpútanie sa od značky, ktorá takéto označenia dosiahla.“

Toxicitu spôsobuje splynutie so značkou Sussex. „Keď sa oddelia, majú skutočnú šancu vytvoriť úplne samostatnú značku s úplne odlišnými nálepkami. Ak sa im to podarí, jedného dňa by mohli opäť zjednotiť značky a vytvoriť novú kombinovanú značku, ktorá funguje.“

Nedávne obchodné rozhodnutia manželov zo Sussexu vyvolali špekulácie o stabilite ich manželstva. Pár sa rozhodol pre samostatné verejné stretnutia, pretože veria, že tento prístup im umožňuje vyniknúť na udalostiach, ktoré s nimi osobne rezonujú, dodáva The Economic Times.

Zistilo sa, že Meghan Markle vlastní monografie podrobne opisujúce jej skúsenosti a výzvy z čias, kedy pôsobila v kráľovskej rodine, ktoré môže v prípade potreby využiť v budúcnosti. Kráľovská korešpondentka Jennie Bondová zdôraznila, že napriek tomu, že sa od predchádzajúceho rozhovoru vyhýbala kontroverziám, táto potenciálna „prezrádzačka“ by mohla pre Meghan slúžiť ako strategická výhoda.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie