Volkswagen
Volkswagen so svojim rozsiahlym portfóliom a obľúbenosťou medzi zákazníkmi však zaznamenal 267 problémov na 100 vozidiel. Po pokusoch vytvoriť spoľahlivé rodinné sedany a hatchbacky zaznamenala značka zmiešané reakcie, ktorí niektorí špecialisti spájajú s presunom väčšinovej výroby do Číny. Značka, ktorej cieľom bolo kedysi vyrábať spoľahlivé vozidlá pre široké masy tak musí neustále prehodnocovať svoje tradičné silné stránky aby dokázala udržať tempo s globalizáciou trhu.
Land Rover
Táto značka, ktorá je momentálne vo vlastníctve indickej spoločnosti Tata Motors, zaznamenala 268 problémov na 100 vozidiel. Značka je symbolom luxusných terénnych schopností, má však problém s udržateľnosťou spoľahlivosti. Akvizícia so spoločnosťou Tata, ktorá je známa výrobou najbezpečnejších vozidiel v Indii, prináša nádej na zlepšenie. Realita po akvizícii však postupne oslabovala očakávania zákazníkov, pričom vrhajú tieň na renomé celej značky.
Audi
Značka vyzdvihovaná pre pohon všetkých kolies quattro sa stretla s 275 problémami na 100 vozidiel. Povesť tejto značky bola v poslednom období spochybnená. Pokles spoľahlivosti najmä u novších modelov znamená odklon od ich povesti. Hoci má značka vďaka svojim vozidlám z rokov 2010 až 2017 stále pevnú pozíciu na trhu s ojazdenými vozidlami, cesta vpred si vyžaduje, aby Audi znovu získalo svoj punc kvality a spoľahlivosti.
Chrysler
Chrysler, ktorý v súčasnosti patrí pod skupinu Stellantis, je na čele zoznamu s 310 problémami na 100 vozidiel. Od vzniku v roku 1925 je Chrysler symbolom amerického automobilového priemyslu, no v posledných desaťročiach čelí množstvu problémov. Keďže v ponuke značky zostal len luxusný sedan Chrysler 300 a minivan Pacifica, budúcnosť Chrysleru závisí od toho, či sa dokáže vyrovnať so zložitými problémami modernej automobilovej výroby a očakávaniami spotrebiteľov.