Pre spor čakali jeden rok na svoje balíky, klientom Zásielkovne ich konečne doručili

Reklama
Ilustračné foto. Zdroj: FB/Zásilkovna

Jeden rok čakali na doručenie zásielok. Spor si odniesli nevinní klienti, ktorí si v dobrej viere objednali doručenie cez známu zásielkovú spoločnosť.

Klienti Zásielkovne sa po roku dočkali balíkov, ktoré kvôli sporu logistickej spoločnosti so súkromným prevádzkovateľom uviazli vlani v auguste v depe pri Liberci. Išlo zhruba o pätnásťtisíc zásielok.

Zásielkovňa už vlani vyplatila klientom aj e-shopom na náhradách niekoľko miliónov českých korún. Ďalšia spôsobená škoda sa zatiaľ podľa hovorkyne spoločnosti Terezy Kotkovej vyčísluje, píše ČT24.

Udalosť vyšetruje polícia, ktorá podľa Kotkovej v rámci trestného konania zásielky z depa prevzala a teraz ich vydala Zásielkovne ako oprávnenej osobe.

Vyšetrovanie ale neskončilo, a tak sa k nemu firma nemôže vyjadrovať. „Akonáhle sme zásielky prevzali, začali sme intenzívne pracovať na ich roztriedení a spracovaní, aby sme ich mohli čo najskôr vrátiť príjemcom alebo odosielateľom,“ uviedla.

Zásielky odoslané e-shopmi podľa nej rieši firma priamo s obchodníkmi. „Zásielky odoslané cez mobilnú aplikáciu Zásielkovňa – medzi fyzickými osobami, ktoré sa nám podarilo získať späť, sme v minulých dňoch bezplatne odoslali príjemcom. Obsahom zásielok boli často darčeky alebo predmety s citovou hodnotou, a preto, pokiaľ to bolo možné, bolo pre nás ich odoslanie príjemcom úplnou samozrejmosťou. Kompenzácie, ktoré sme za tieto zásielky v minulosti vyplatili, pochopiteľne nebudeme žiadať späť,“ doplnila hovorkyňa Zásielkovne.

Zásielkovňa pôsobí na českom trhu od roku 2008, za tú dobu išlo o prvý podobný problém. Záujem o služby spoločnosti to ale zásadne nepoznamenalo, počet prepravených zásielok stúpol vlani o viac ako sedemnásť percent takmer na sto šesť miliónov korún (4,2 milióna eur).

Skupina Packeta, ktorá Zásielkovňu vlastní, zvýšila vlani obrat o viac ako osemnásť percent na sedem a štvrť miliardy korún (288 miliónov eur).

Firma má približne pätnásť a pol tisíc vlastných výdajných miest v štyroch krajinách, z toho šesťtisícdvesto samoobslužných výdajných Z-Boxov. Mobilnú aplikáciu Zásielkovňa si podľa firmy stiahlo vyše osem miliónov používateľov. Packeta doručuje pre zhruba štyridsaťdeväťtisíc e-shopov, od marca vlastní skupinu firma Cube BidCo.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie