Pop kultúra však ponúkla ďalšie sústa, napríklad výstavu Niki de Saint Palle nazvanú Ona – katedrála, ktorá v roku 1966 umožnila návštevníkom vstúpiť cez vagínu do obrieho modelu ženy ako trpaslíkom. Alebo fotografie dvojice Constance Hansenovej a Russella Peacocka, ktoré sa pohrávajú s námetom subtílnych mužov a silných žien, ako pripomína server i-D.
Popularita gigantických žien je porno trendom už dlho, rok 2024 by však mali dokonca ovládnuť.
Sexuálna expertka Ness Cooperová uvádza, že obryne a silné ženy prirodzene nie sú objavom modernej kultúry. Poukazujú na staroveké bohyne, na amazonské bojovníčky. Spoločnosť však sprevádzajú stále. Makrofilické publikum sa nájde v klipe k piesni Anti-Hero od Taylor Swiftovej, rovnako ako v hre Resident Evil, vďaka postave Lady Dimitrescu. „Bola silnou, mocnou figúrou. Do minúty, čo hra vyšla, došlo k nárastu záujmu o fantázie s obryňami,“ dodáva na serveri NewsTalk Clarity Millsová.
Význačným písmom je však do ríše makrofilického fetiša zapísaná ešte iná dáma, a to Katelyn Brooksová.
Zlovoľná a gigantická
Vo svojej spovedi pre server Vice priznáva, že „niečo“ si všimla už v detských rokoch. Pri sledovaní Toma a Jerryho si Katelyn priala byť kocúrom a trápiť prenasledovaného Jerryho. Na strednej si predstavovala, ako drví, roztlačuje spolužiakov a spolužiačky alebo ako ich skonzumuje zaživa, či ako nohou rozšliapava školu.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)