Po dlhých rokoch v minulých mesiacoch expandoval na slovenský trh známy írsky reťazec Primark. V jedinej bratislavskej pobočke láka ľudí najmä na lacné módne oblečenie.
Kým sa Primark poriadne etabluje na Slovensku, čo najrýchlejšie sa snaží do regiónov expandovať reťazec Sinsay, ktorý patrí do skupiny LPP. Vznikol pritom len pred desiatimi rokmi a pôvodne ponúkal oblečenie len na dievčatá.
Teraz v týchto predajniach kúpite tričko aj za tri eurá, mikinu za štyri a pol eura, džínsy za osem a tenisky za desať eur. Prevádzkovateľ obchodov stojí aj za značkami House, Mohito, Cropp a Reserved.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Podobné predajne
Sortiment aj vzhľad predajní je pri Sinsay aj Primarku takmer identický. Rozdiel je v predajnej ploche – tie od Primarku sú výrazne väčšie. Aj bratislavská predajňa má rozlohu cez 3 600 metrov.
Sinsay tvrdí, že ponúka „skvelú módu za skvelé ceny“. Ide o najlacnejšiu značku z portfólia LPP a za nízkou cenou môže byť nižšia kvalita oblečenia a ďalších produktov, ale aj horšie pracovné podmienky pre výrobcov. Kritiku za zlé podmienky pre dodávateľov pravidelne „schytáva“ aj Primark.
Zákazníci však tento typ predajní často navštevujú s cieľom kúpiť si módne oblečenie za nízku ceny. Niekedy aj s tým vedomím, že im vydrží len pár mesiacov. Obe siete okrem oblečenia ponúkajú drogériu, bižutériu či doplnky do domácnosti. Zameriavajú sa na ženy, mužov, ale aj deti.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)