Dve silné slovenské značky opäť spájajú sily. Zlatý Bažant a festival Pohoda oficiálne oznámili obnovenie svojho partnerstva po 10-ročnej prestávke. Dnes deklarujú obnovné partnerstvo postavené na synergii, ktorá formuje atmosféru, zážitky a spomienky generácií.
Marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko Wendy Van Sante a riaditeľ festivalu Pohoda Michal Kaščák ho spečatili štrngnutím s čerstvo načapovaným Zlatým Bažantom. „Keďže sa tento rok vraciame späť k našim základom, toto partnerstvo je prirodzeným a zmysluplným návratom,“ vyhlásila marketingová Van Sante.
Značka stála pred takmer 30-timi rokmi pri zrode festivalu. “Vážime si podporu, ktorú Zlatý Bažant dáva kultúre na Slovensku, je to obdivuhodné a mimoriadne dôležité. Zároveň máme radosť, že môžeme na Pohode pokračovať v prezentácii kvalitných slovenských pív. Tešíme sa na spoločnú budúcnosť,” zdôraznil riaditeľ festivalu Kaščák.
Najväčší slovenský, a jeden z najväčších stredoeurópskych festivalu sa uskutoční na 10.-12. júla 2025 na trenčianskom letisku. Aktuálny, 29. ročník na (dosiaľ) najviac láka na svetoznáme hudobné formácie Massive Attack, Queens of the Stone Age, Iggy Pop či Fontaines D.C..
Minulý ročník bol organizátori predčasne ukončili pre mimoriadne silnú búrku počas druhého dňa z dôvodu obáv o bezpečnosť návštevníkov. Zrútil sa počas nej jeden z veľkých stanov, čo viedlo k zraneniam viacerých návštevníkov.