Festival POHODA sa po 10-ročí vracia k najväčšiemu generálnemu partnerovi. Poznáte hviezdy ročníka 2025?

Foto: Lucia Ohradkova/festival Pohoda
Reklama

Dve silné slovenské značky opäť spájajú sily. Zlatý Bažant a festival Pohoda oficiálne oznámili obnovenie svojho partnerstva po 10-ročnej prestávke. Dnes deklarujú obnovné partnerstvo postavené na synergii, ktorá formuje atmosféru, zážitky a spomienky generácií.

Marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko Wendy Van Sante a riaditeľ festivalu Pohoda Michal Kaščák ho spečatili štrngnutím s čerstvo načapovaným Zlatým Bažantom. „Keďže sa tento rok vraciame späť k našim základom, toto partnerstvo je prirodzeným a zmysluplným návratom,“ vyhlásila marketingová Van Sante.

Zdroj: SKPR

Značka stála pred takmer 30-timi rokmi pri zrode festivalu. “Vážime si podporu, ktorú Zlatý Bažant dáva kultúre na Slovensku, je to obdivuhodné a mimoriadne dôležité. Zároveň máme radosť, že môžeme na Pohode pokračovať v prezentácii kvalitných slovenských pív. Tešíme sa na spoločnú budúcnosť,” zdôraznil riaditeľ festivalu Kaščák.

Najväčší slovenský, a jeden z najväčších stredoeurópskych festivalu sa uskutoční na 10.-12. júla 2025 na trenčianskom letisku. Aktuálny, 29. ročník na (dosiaľ) najviac láka na svetoznáme hudobné formácie Massive Attack, Queens of the Stone Age, Iggy Pop či Fontaines D.C..

Minulý ročník bol organizátori predčasne ukončili pre mimoriadne silnú búrku počas druhého dňa z dôvodu obáv o bezpečnosť návštevníkov. Zrútil sa počas nej jeden z veľkých stanov, čo viedlo k zraneniam viacerých návštevníkov.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Kultúra a showbiznis