Plavba okolo sveta sa stala hitom internetu. Manželia majú desaťtisíce sledujúcich

Reklama
Najväčšia výletná loď na svete Icon of the Seas (Ikona morí), ktorá patrí spoločnosti Royal Caribbean, vyplávala v sobotu z prístavu Miami Beach, v americkom štáte Florida 27. januára 2024 na svoju prvú plavbu. TASR o tom informuje podľa nedeľnej správy agentúry AFP. Zdroj: FOTO TASR/AP

Zážitky cestujúcich z deväťmesačnej plavby výletnej lode Serenade of the Seas od spoločnosti Royal Caribbean sa stali hitom na sociálnych sieťach. „Pre nás to je životný zážitok, ale nevedeli sme, že to bude zaujímať toľkých ľudí,“ uviedol manželský pár, ktorých príspevky sa stali hitom na TikToku a Instagrame. V zdieľaní zážitkov z plavby nie sú zďaleka sami.

Výletná loď Serenade of the Seas od spoločnosti Royal Caribbean vyplávala z Miami vlani v decembri s viac ako 800 cestujúcimi. Itinerár zahŕňa viac ako 150 destinácií v 65 krajinách.

Veľa cestovateľov sa rozhodla zdieľať svoje zážitky: medzi nimi aj šesťdesiatpäťročný Mike Jacobs spoločne s jeho o tri roky staršou ženou Nancy. „Nie sme slávni, sme mikroslávni,“ uviedla so smiechom Nancy pre agentúru Reuters na pevnine vo Valparaise v Čile.

Manželský pár má teraz na TikToku viac ako 63 tisíc sledujúcich. Ich obsah je ale rôznorodý: ukazujú jednotlivé destinácie, popisujú drsnú cestu Drakeovým prielivom medzi Cape Horn a Antarktídou či radami s tým, ako vyriešiť lieky a ich zásobu na deväť mesiacov na palube.

@livingphase2 Rocky seas. Weathering through the Drake Passage #UltimateWorldCruise #RoyalCaribbeanWorldCruise #RoyalCaribbeanUltimateWorldCruise #SerenadeOfTheSeas #CruiseTalk #RoyalCaribbean #uwc #LivingPhase2 #fyp #cruising #drakepassage ♬ original sound – MikeandNancyLP2

Americký pár nie je jediný, kto zážitky z ciest zdieľa. Na sociálnych sieťach vystupuje napríklad aj šesťdesiatšesťročný dôchodca Joe Martuccisa so svojou manželkou. Prakticky zo dňa na deň sa stal internetovou hviezdou. Pôvodne pritom chcel nahrávať videá z plavby pre svoje štyri dospelé deti – tie ho potom prehovorili, aby ich začal nahrávať aj online.

Dosah zážitkov cestovateľov je obrovský: príspevky s hashtagom #ultimateworldcruise majú na sociálnych sieťach vyše 360 ​​miliónov zhliadnutí.

Niektorí plavbu prirovnávajú k reality show. Podľa Mika Jacobsa však tí, ktorí hľadajú skutočnú reality show, by mohli byť sklamaní. „Ide o skupinu ľudí, ktorá rada cestuje, spoznáva nových ľudí a spoznáva svet. To máme spoločné,“ uviedol Jacobs.

@spendingourkidsmoney #drakepassagetok #drakepassageslide #royalcaribbean #cruising #explore #WorldCruise #UWC #Serenadeoftheseas #cruise #cruisedad #UltimateWorldCruise #traveltiktok #travel #cruisemum #9monthcruise #cruisemom ♬ original sound – joe

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie