Na otázku, či má Logitech nejaký iný model speňaženia okrem predplatného alebo reklamy, Faber odpovedala, že nie, a že ju „zaujíma“ myš s trvalým použitím, ktorá má obchodný model založený na aktualizáciách softvéru.
„Pokračujeme v recyklácii a renovácii produktov. To všetko je dobré. Ale aj tak, som zvedavá na večnú myš alebo večné riešenie pre video konferencie, ktoré jednoducho aktualizujete softvérom a vytvoríte okolo toho obchodný model.“
Neskôr v rozhovore Faber uviedla, že by mohol existovať aj model, kde by zákazníci vymenili myš za novšiu verziu, podobne ako program výmeny iPhone.
„Večná myš by mohla byť myš, ktorú si ponecháte a my vám jednoducho pošleme aktualizácie softvéru, ale mohla by to byť aj myš, ktorú odovzdáte v Best Buy a my ju získame späť alebo Best Buy ju vezme späť, renovuje a predá, čo je ďalší obchodný model. Začíname to robiť, ale zatiaľ nie v meradle, aké potrebujeme.“
Faber zdôraznila, že zákazníci v priemere minú okolo 26 dolárov na myš alebo klávesnicu, čo je „naozaj veľmi málo“ za „vecí, ktoré používate každý deň“. Povedala, že existuje „veľa priestoru na vytvorenie väčšej hodnoty v tejto oblasti, keď robíme ľudí produktívnejšími“.