Packeta si v spote „podala“ svojho konkurenta, zákazníkov nabáda, aby „zabalili čakanie na pošte“

Packeta, pošta, balíky
Ilustračné zábery Zdroj: TASR/Lukáš Mužla; Instagram/packeta.sk
Reklama

Súkromný doručovateľ Packeta nedávno spustil novú rozhlasovú kampaň, v ktorej priamo porovnáva svoje služby so štátnou poštou a tvrdí, že posielanie zásielok je cez ňu jednoduchšie a rýchlejšie. V reklame vyzýva zákazníkov, aby „zabalili čakanie na pošte“ a vyskúšali odosielanie cez Packetu.

„Zabaľ, klikni, pošli, je to easy. Zabaľ už konečne to čakanie na pošte,“ zaznieva v spote, pričom zákazníkom ponúka možnosť vyskúšať prvé odoslanie za symbolický poplatok – jeden cent, uvádza portál živé.sk.

Hlavnou myšlienkou kampane je poukázať na rýchlosť podania balíkov cez Packeta boxy, kde proces prebieha takmer okamžite, na rozdiel od tradičných poštových služieb, kde sú zákazníci často nútení čakať v radoch.

Slovenská pošta síce umožňuje podaj zásielok cez balíkomaty, no ich počet je výrazne nižší ako v prípade Packety. Pošta ich má k dispozícii 238, zatiaľ čo Packeta ich prevádzkuje takmer 2 300.

Zmeny v Slovenskej pošte

Packeta reaguje aj na úpravy pravidiel, ktoré Slovenská pošta zaviedla od januára. Tie priniesli obmedzenia pri posielaní menších zásielok ako listových doporučených zásielok, čo znamenalo nárast nákladov pre mnohých zákazníkov.

Medzi hlavné zmeny patrí:

  • Maximálna hrúbka listovej zásielky je len 3 cm, pričom kategória do 100 gramov bola zrušená.
  • Ak balík spĺňa nové pravidlá, doporučená listová zásielka do 500 g stojí 3,5 eura.
  • Cena za balík doručený na poštu je 3,9 eura.
  • Na porovnanie, Packeta ponúka doručenie balíka do 5 kg (s rozmermi 50 × 40 × 30 cm) do svojho boxu za 3,4 eura.
  • Na malé listové zásielky nemá Packeta samostatnú cenovú kategóriu.

Týmito zmenami Slovenská pošta zvýšila náklady na niektoré druhy zásielok, čo Packeta využíva ako argument v prospech svojich služieb.

Packeta si už v minulosti do pošty „rypla“

Toto nie je prvýkrát, čo Packeta porovnáva svoje služby s poštou. Pred dvoma rokmi sa chválila nižšími cenami balíkového doručovania v porovnaní so štátnou konkurenciou. Pošta však reagovala, že pri online podaji ich ceny môžu byť výhodnejšie. Packeta sa následne ospravedlnila, no aj vtedy si neodpustila menšiu narážku na štátneho doručovateľa.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Z domova