Noví, ale aj existujúci klienti, majú príležitosť do 4. februára 2025 získať zvýhodnené spojenie 5G zariadení, pričom druhé zariadenie vás vyjde na jedno euro. Týka sa to zariadení od Xiaomi, Motoroly, Honoru či Samsungu.
Operátor si v aplikácii pripravil od 1. do 24. decembra adventný kalendár s prekvapeniami. Zákazníci môžu vyhrať zľavy na knihy, prírodnú kozmetiku, jedinečné oblečenie či mesačný prístup k videoslužbe Max bezplatne.
Operátor Radosť, ktorý spadá pod O2, upravuje od konca novembra balíčky. Noví aj existujúci klienti si za balíčky priplatia, avšak Radosť zvýši rýchlosť internetu zo súčasných 10/10 Mbit/s na 20/20 Mbit/s, čo umožní rýchlejšie surfovanie v 4G a 5G sieťach O2.
Zmeny poplatkov za paušály:
Malá Radosť: z 5 na 7 eur
Veľká Radosť: z 10 na 12 eur
Dátová Radosť: z 15 na 17 eur
Nekonečná Radosť: z 20 na 23 eur
Ak prekročíte limity paušálov, za každú minútu hovoru, jednu SMS či MMS nad rámec zaplatíte po novom 7 centov, namiesto piatich. Súčasné ceny môžu zákazníci získať, ak si jeden z paušálov predplatia na jeden rok vopred, čím napríklad pri najdrahšej Nekonečnej Radosti ušetríte za rok 36 eur. Radosť navyše zavádza aj eSIM bez poplatku
Tesco mobile
Doterajší tarifný program Trio mnohí považovali za komplikovaný. Operátor sa tak rozhodol priniesť nový produkt Top. Minúta hovoru a jedna SMS vás vyjde na 6 centov, pričom v ponuke sú iba dva balíčky mobilných dát. Buď 2 GB na deň za 1 euro, alebo 2 GB na 30 dní za 3 eurá.
Nespotrebované dáta je pri mesačnom balíčku možné preniesť do nasledujúceho mesiaca. Dáta Tesco mobile fungujú vďaka O2 a klienti majú prístup k 4G aj 5G.
Pokiaľ pravidelne nakupujete v reťazci Tesco a ste vlastníkom Clubcard, noví zákazníci dostanú zadarmo balík 150 GB dát, ktorý je dostupný do konca februára 2025, k 5-eurovej SIM karte s kreditom 5 eur. Rovnaké množstvo dát čaká aj existujúcich klientov, ktorí bezplatne prejdú na program Topka.
Posledný z operátorov, ktorý ešte nepredstavil vianočné akcie, je 4ka. Odhaliť by ju mohla v nasledujúcich dňoch. Od decembra bude uplatňovať nové nariadenia EÚ, ktoré regulujú paušály, a zákazníci to pocítia na vyššom objeme dát za hranicami Slovenska.