Majitelia Ruslan Skopal a Adam Rožánek sa koncom roka 2022 rozhodli tento rast posilniť a prvýkrát od založenia spoločnosti využiť finančnú podporu investora. Tým je česká investičná skupina SPM, ktorú založili Slavomír Pavlíček a Marek Španel a ktorá svoje investície aktívne smeruje do partnerstiev s ambicióznymi českými podnikateľmi s preukázateľnými výsledkami.
„Som rád, že vďaka našej podpore získava tradičná česká módna značka Pietro Filipi po turbulentných rokoch opäť stabilný domov. Z môjho pohľadu si rozhodne zaslúži novú šancu presadiť sa nielen v Českej republike, ale aj na zahraničných trhoch. Tešíme sa na jej ďalší rozvoj v rukách vedenia spoločnosti Trenýrkárna.cz, v ktorú máme dlhodobo plnú dôveru,“ hovorí Slavomír Pavlíček, partner SPM Invest Group, a dodáva, že dôležitú úlohu pri záujme o vstup do spoločnosti zohral aj fakt, že česká značka Styx vyrábaná v Českej republike je dôležitou súčasťou Trenýrkárna.cz.
Partnerstvo tak predstavuje typ investície, ktorú skupina aktívne vyhľadáva – ide o potenciálnych podnikateľov, ktorí vybudovali stabilný a ziskový podnik s jasnou konkurenčnou výhodou a hľadajú kapitál na skokový rast, ktorý je podložený jasnou víziou, ako ho dosiahnuť.
Tento dôvod vstupu SPM do spoločnosti Trenýrkárna.cz ilustruje príbeh, prečo Pietro Filipi zostáva v českých rukách a prečo tím Ruslana Skopala a Adama Rožánka vráti produkty značky na český trh.
„Cieľom je vrátiť českým mužom a ženám značku, ktorú milovali, a to veľmi rýchlo. Pripravili sme prvú kolekciu oblečenia Pietro Filipi, ktorá obsahuje pánske boxerky, plavky, dámske nohavičky, ponožky a župany. A tým rozhodne nechceme skončiť. Ak zákazníci prejavia záujem, a my veríme, že prejavia, chceme postupne začať rozširovať portfólio. Značka Pietro Filipi a jej verní fanúšikovia, ktorých je v Českej republike veľa, si to určite zaslúžia.“
Aj na Slovensko
Pietro Filipi neplánuje zostať len na českom trhu.
„Momentálne sme na začiatku, teraz máme niekoľko produktov v rámci spodnej bielizne na e-shope www.trenyrkarna.cz,“ uviedla pre TVNOVINY.sk šéfka značky Aneta Uhlíková.
Značka chce expandovať aj do zahraničia, vrátane Slovenska, kde pôsobila roky. V minulosti mala kamenné predajne, ale teraz plánuje zostať iba v online priestore.
„Expanziu so značkou plánujeme, ale predajne momentálne nie,“ ukončila Uhlíková.