Holandský reťazec Action vstupuje na slovenský trh s ambicióznym plánom na otvorenie pobočiek po celej krajine. Dnes môžeme potvrdiť, že tento plán úspešne realizuje a má pred sebou jasnú cestu k tomu, aby sa v priebehu niekoľkých rokov stal jedným z najväčších reťazcov pôsobiacich na Slovensku.
Na Slovensku má reťazec momentálne 28 predajní. Naposledy otvoril svoju štvrtú bratislavskú pobočku v Dúbravke 7. decembra. Zástupcovia spoločnosti zaznamenali veľký záujem zo strany Slovákov, čo ich povzbudzuje k ďalšiemu rozširovaniu siete. Potvrdili to aj koncom októbra, informuje portál interez.sk.
Čoskoro pribudne ďalšia predajňa
„Po predajniach Action vidíme aj naďalej veľký dopyt a budeme, samozrejme, v ich otváraní pokračovať, aby sme ho uspokojili,“ povedal Jan Štepáněk, generálny riaditeľ pre Slovensko a Česko. Kým v niektorých mestách, ako Bratislava, Trnava, Nitra, Spišská Nová Ves či Prešov, už otvoril viacero predajní, v iných mestách, ako Košice a Liptovský Mikuláš, zatiaľ chýbajú. Pre obyvateľov Liptovského Mikuláša sa to však už čoskoro zmení.
Podľa inzerátu na portáli Profesia.sk spoločnosť hľadá manažéra pre novú predajňu v Liptovskom Mikuláši. Kandidát by mal mať minimálne 5-ročnú prax v maloobchode a 2-ročnú prax na vedúcej pozícii. „Budete plánovať a organizovať prácu v predajni, pracovať s kolegami na jej rozvoji, zodpovedať za naplnenosť predajne a v kancelárii strávite len minimum času na vybavenie nevyhnutnej administratívy,“ uvádza sa ďalej v ponuke.
Mzda pre manažment začína na 1 450 eurách, pričom táto suma je pravdepodobne iba minimálnym základom ponuky reťazca. K dátumu nástupu a otvorenia predajne zatiaľ neboli poskytnuté žiadne informácie. Zástupcovia spoločnosti Action nám tieto detaily neprezradili, hoci sme ich o tieto informácie požiadali. Hoci otvorenie predajne v oblasti pod Tatrami nám priamo nepotvrdili, pracovné ponuky často naznačujú možné otvorenie. Podobný scenár sa stal aj pri otvorení predajne v Dúbravke v Bratislave.
„O plánovanom otvorení našich nových predajní informujeme spravidla 1 až 2 týždne vopred. Môžem však prezradiť, že plánujeme pokračovať v otváraní ďalších predajní na Slovensku, aby sme vyšli v ústrety dopytu zákazníkov,“ uviedol Štepáněk. Dodal, že na Slovensku stále vidia možnosti pre ďalší rast, a preto budú pokračovať v otváraní predajní na strategických a atraktívnych miestach.