Obľúbený obchodný reťazec zavádza NOVINKU. Chce ňou bojovať proti zbytočným plastom

Reklama
Tesco prichádza s novinkou. Ilustračné foto/Zdroj: tesco.sk

Obchodné reťazce sa snažia rôznymi spôsobmi bojovať proti zbytočnému plastu. Rovnako je na tom i Tesco v Českej a Slovenskej republike. Konkrétny reťazec sa postupne zbavuje plastových vaničiek pri mletom mäse. 

Portál tvnoviny.sk informuje o tom, že Tesco v Česku prišlo pred niekoľkými dňami s revolučnou novinkou. Obchodný reťazec sa postupne zbavuje plastových vaničiek pri mletom mäse a nahrádza ich špeciálnym obalom flow-pack. Touto alternatívou by sa mala spotreba plastov znížiť o viac ako 80 %.

„Ihneď po zavedení budú výrobky zaradené medzi akčné ponuky s ešte priaznivejšími cenami,“ uviedol reťazec pre český portál iDNES.cz s tým, že o úsporu plastov sa už snažia dlhodobo.

Táto pozitívna zmena prichádza aj na Slovensko. Aj slovenské predajne začínajú mleté mäso baliť do ekologickejších obalov. „Mleté mäso privátnej značky Tesco je teraz balené v ekologickejšom obale, ktorý má o 80 % menej plastov než doteraz používaná vanička s plastovou fóliou,“ potvrdila pre portál PR manažérka Tesca Mária Zerzanová.

Manžérka zároveň dodala, že to nie je pilotný projekt a nové ekologickejšie obaly sú už v každej predajni. Doplnila tiež, že do budúcna plánujú aj ďalšie zmeny.

 

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie