Hráči stávkovej aplikácie Tipos vyjadrujú nespokojnosť s najnovšou vizuálnou zmenou v sekcii TIPOSBET. Po nedávnej aktualizácii sa mnohí sťažujú na neprehľadnosť a zlú čitateľnosť nového dizajnu. Hlavným problémom je úplne biele pozadie, na ktorom sa zlievajú texty a chýbajú jasne oddelené rámiky medzi jednotlivými informáciami.
Doteraz mala sekcia TIPOSBET jasne oddelené prvky, ktoré umožňovali hráčom rýchlu orientáciu v kurzovej ponuke a modré pozadie s bielym písmom.
Po novom však všetko splýva do jednoliatej bielej plochy.
Používatelia sa sťažujú, že nedokážu rýchlo rozoznať jednotlivé kurzy, a pri dlhšom pozeraní ich unavuje zrak.
Kritika na sociálnych sieťach
Nespokojnosť sa okamžite preniesla aj na sociálne siete, kde používatelia žiadajú návrat k predchádzajúcemu dizajnu alebo aspoň úpravy, ktoré by zlepšili čitateľnosť.
„Kto toto schválil? Asi nikdy nestavil ani jedno euro, inak by vedel, že sa v tom nedá vyznať!“ píše ďalší nespokojný používateľ na sociálnych sieťach.
„Akože nech to tak nechajú, keď sa im to páči, ale nech aspoň to biele nahradia pre mňa za mňa červenou, zelenou, ale nejakou farebnou. Veď poriadne nevidíte, kde sú písmená a čísla oddelené. Tak porovnajte, či bol krajší ten modrý vizuál alebo ten biely…“
Na webovej stránke to funguje inak. Tam pre užívateľov, ktorým nevyhovuje svetlý režim, tak je nasadená možnosť výberu. Po prihlásení sa do účtu si ju každý užívateľ vie zapnúť. Funguje však len na webe a nie v aplikácii. Problémom je, že väčšina užívateľov tipuje práve cez aplikáciu a tá im robí problém.
Neprehľadnosť v podaných tiketoch
Užívatelia sa ďalej sťažujú na neprehľadnosť v časti TIKETY. Po podaní niekoľkých zápasov naraz majú problém nájsť si potom konkrétny tiket medzi ostatnými, nakoľko chýba normálne označenie. Stávka je tam podľa ich slov označená číslom podania, dátumom a časom a vyhodnotením.
„Keď si niekto podá 10 zápasov v priebehu hodiny a mal by nezrovnalosť s nejakým z nich, nevie sa dopátrať k tomu, ktorý to je, nakoľko tam chýba normálne označenie. Na čo je mne ako užívateľovi potrebný nejaký kód z čísel a písmen. To mi nepomôže nájsť stávku v podaných tiketoch. Toto treba riešiť a nie vizuál, ktorý vyzerá ako smrtka,“ píše do redakcie nahnevaný užívateľ.
„Nechápem, prečo nepočúvajú svojich zákazníkov. Keď nezmenia ten vizuál, tak ja od nich odchádzam. Odpudzuje ma normálne to biele pozadie. Také viem naprogramovať aj ja. Asi im chýba nejaký normálny grafik.“
„Akože nechcem kritizovať. Všetko je na aplikácii super, ale vizuál je katastrofa a chaos v tiketoch práve pre užívateľa je katastrofa. Pripadám si jak keby pozerám v čakárni na bielu stenu, keď sa pozriem do aplikácie,“ rozčuľuje sa používateľka Tiposu.
„Veľký problém, ktorý pretrvával v aplikácii ešte predtým, než zmenili pozadie a je ešte dlhodobejším problémom je ten s podanými tiketmi. Myslím, že s týmto má problém asi väčšina užívateľov. Nájsť zápasy v ponuke chválim. Zas aby som len nekritizoval. Problém je už s podanými zápasmi. Čiže ja si podám napríklad za celý deň povedzme 50 zápasov. Večer si chcem pozrieť výsledky konkrétnych zápasov. Idem do aplikácie Tipos, kliknem na podané TIKETY a nemám šancu to tam nájsť. Každý podaný tiket má iba označenie, či ide o kurzovú stávku alebo kasínovú hru, v druhom riadku je kód, ktorým sa zrejme riadia v Tipose v prípade výhry, dátum s časom a vyhodnotená stávka. No povedzte mi, ako ja v tých 50 zápasoch nájdem zápas, ktorý hľadám? Neostáva iné, len otvárať každú jednu,“ vysvetľuje používateľ.
Užívatelia by privítali hlavne lepšiu orientáciu v časti podaných tiketov, aby si mohli prehľadnejšie nájsť konkrétny zápas, ktorý hľadajú.
„Určite si nemyslím, že je nejaký problém pridať k informáciám o podanej stávke ešte jeden riadok navyše, kde by bol názov zápasu, kto s kým hral. Myslím, že ak je tam lepší programátor, ako ten grafik, čo navrhoval ten vizuál, tak by to mohol zvládnuť. Je to jednoduchá vec. Stačí dohodiť jeden riadok, kde bude napísané napríklad Bratislava-Košice futbal a je to,“ dodáva užívateľ.
Zatiaľ nie je jasné, či Tipos na vlnu kritiky zareaguje a prinesie úpravy. Používatelia však dúfajú, že ich hlas bude vypočutý a aplikácia sa opäť stane intuitívnou a užívateľsky prívetivou. Ak nie, mnohí nevylučujú, že si nájdu iného poskytovateľa stávkových služieb.
Používate TIPOSBET? Máte podobné skúsenosti? Podeľte sa o svoj názor v komentároch!