fbpx

Nová televízna stanica odštartuje vysielanie legendárnym dobrodružným filmom. Aké filmové klasiky prinesie?

Reklama
Markíza KLASIK ponúkne ponúkne filmy, seriály a šou. Zdroj: X/2meddlingkids_pod,Střípky z minulosti

Na divákov a diváčky Markíza KLASIK čaká  nádielka nestarnúcich seriálov a filmov, ale aj televíznych šou, ktoré si mnohí radi pripomenú. Informuje markiza.sk.

Skupina Markíza sa už v pondelok 15. júla 2024 rozrastie o ďalšieho člena. Vznikne nová stanica Markíza KLASIK. Na slovenské obrazovky sa tak vrátia osvedčené televízne značky, z ktorých mnohé nadobudli doslova kultový charakter. Vysielanie odštartujú 8:30 ráno legendárni hrdinovia Vinnetou a Old Shatterhand v dobrodružnom filme Poklad na Striebornom jazere.

„Som veľmi rada, že po výraznom úspechu Markíza KRIMI môžeme naše portfólio rozšíriť o ďalšiu televíznu stanicu, ktorá má v rámci slovenského trhu unikátne zameranie. Verím, že si ju diváci a diváčky obľúbia a bude im prinášať príjemné chvíle v spoločnosti televíznych legiend a obsahu, ktorého kvalita je preverená časom,“ hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

Nová stanica prinesie najmä tituly zo zahraničnej produkcie, ktoré sú doplnené o klasickú slovenskú a českú televíznu zábavu. Zameraná bude na cieľovú skupinu všetkých milovníkov televíznej klasiky, primárne vo veku od 35 do 64 rokov.

V prvom týždni vysielania prinesie Markíza KLASIK filmy ako Pobrežná hliadka, Beverly Hills 90210, Rodina Addamsovcov, Alf, Zmija, Hviezdna brána, A-Tím, Kobra 11, Knight Rider, Herkules. Nezabúda ani na kultové filmy ako Pulp Fiction – historky z podsvetia, Krstný otec, Frajeri vo Vegas, Nezmieriteľní, Ak sa nahneváme, budeme zlí, Honba na ponorku, Lucky Luke, či Súboj titanov.

Chýbať nebude ani česko-slovenská klasika, medzi ktorými nebude chýbať Vítr v kapse alebo Bony a klid, či seriáloví Chalupári. O skvelú zábavu sa postarajú aj obľúbené relácie zo zlatého fondu ako Uragán, Všetci sú za dverami, SEDEM s r.o. a Aj múdry schybí, ale tiež legendárna šou Možno príde aj kúzelník z produkcie Československej televízie.

Vytvorenie vizuálnej identity novej stanice zastrešuje grafický tím kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza.

„Grafický obal evokuje jemnú nostalgiu, ale v súlade so súčasným estetickým cítením a trendmi. Zameranie stanice podčiarkujú aj 3D tapety zobrazujúce ikonické predmety 70., 80. a 90. rokov, ktoré cieľovej skupine evokujú obdobie mladosti. Život a dynamiku všetkým týmto prvkom vdychuje animačný princíp dizajnových retro preklápacích hodín,“ hovorí Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.

Logo novej stanice prirodzene zapadá do rodiny ostatných staníc skupiny Markíza, použité písmo jasne odkazuje na maskulínnejší charakter bez „zbytočných ozdôb“. Farebnej škále dominuje oranžová farba, doplnená o decentné odtiene mandľovej a tmavej modrej.

Markíza KLASIK bude vysielať 24 hodín denne na území Slovenska prostredníctvom zmluvných distribučných partnerov.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie