fbpx

Nikdy som netvrdila, že moja kozmetika je z Čiech, tvrdí Kočendová. Napriek tomu mení popisy pod fotografiami

Natálie Kočendová. Zdroj: instagram/natalie_kocendova

„Nájdete tam všetko, kabelky Chanel alebo Dior, slúchadlá Apple,“ vysvetľuje.

Lenže vysvetlenie s porovnaním s luxusnými značkami oblečenia a doplnkov a značkou Apple nedáva veľký zmysel. Na e-shope Alibaba sa naozaj spomínané produkty nájsť dajú, ale motivácia predajcov je pravdepodobne úplne odlišná. Spomínané kabelky predajcovia ponúkajú kvôli tomu, že tie, čo sa dajú kúpiť v luxusných butikoch, sú jednoducho drahé a preto sa vyrábajú napodobeniny, aby si ich mohol kúpiť každý za zlomok ceny.

Z tvrdenia Kočendovej vyplýva, že minimálne päť predajcov, ktorí ponúkajú rovnaké produkty ako ona, sa ju snažia skopírovať.

Niektorí komentujúci tiež údajne tvrdia, že Kočendová svoju značku prezentovala ako prémiovú, teda ako „eko a bio“ kozmetiku. To však modelka vyvracia s tým, že slovo „bio“ naozaj na webe napísané má, ale nevzťahuje sa na označenie produktov. Odkazuje totiž na slovo biografia.

Kočendová v takmer päťminútovom videu hovorí aj o tom, že celá kauza spustila zlo a kyberšikanu. Ona ale všetky negatívne reakcie na jej osobu ustojí. Zdôraznila tiež, že by sledujúcim nikdy neklamala. Lenže sa zdá, že klamala aj v ospravedlňujúcom videu.

Na sociálnych sieťach sa začali šíriť informácie o tom, že na instagramovom profile jej kozmetickej značky začala meniť popisky pri fotkách. Prečo? Pri nejednom príspevku totiž bolo označenie #ceskakozmetika. Kočendová však vo videu tvrdila, že nikdy o kozmetike nepovedala, že je vyrobená v Česku.

Rozoznať upravené príspevky je jednoduché. Aj u tých, ktoré boli zverejnené pred dvoma mesiacmi sa v súčasnej dobe zmenilo dátum zverejnenia na štvrtkový. Popisky pri príspevkoch upravila zhruba dve hodiny po zverejnení videa s vyjadrením.

Podľa Nely Slovákovej sa zloženie na Kočendovej kozmetike zhoduje s tým, ktoré je napísané na krabičke od NK peelingu z Číny, tak mám podozrenie, že skutočné zloženie je trochu iné. Samotný výrobca uvídza totiž v popise produktu ešte iné zloženie, než to, ktoré je na obrázku. Kočendovej môže hroziť pokuta až sedem miliónov korún (277 200 eur).

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie