Nové obrazovky prinášajú viacero výhod. Kampaňami využívajúcimi tieto obrazovky sa dosiahlo až 33-percentné zvýšenie dosahu a 34-percentné zvýšenie počtu ľudí, ktorí si zakúpili daný výrobok. Pohyblivá reklama je 2,5-krát účinnejšia ako statické displeje, čo upúta pozornosť väčšieho množstva zákazníkov. Značky môžu ľahko kombinovať tradičné formy propagácie s reklamou priamo na mieste predaja, čím zvyšujú atraktivitu nákupného prostredia.
Rozšírenie mediálnych nástrojov zvýši efektivitu kampaní a návštevnosť, pretože multikanálové kampane dlhodobo dosahujú lepšie výsledky. Zákazníci, ktorí sú ovplyvňovaní tromi rôznymi mediálnymi kanálmi, majú 3,8-krát vyššiu pravdepodobnosť, že si vyberú danú značku, ako tí, ktorí sú vystavení iba jednému kanálu. Zákazníci vystavení štyrom kanálom majú dokonca 5,3-krát vyššiu pravdepodobnosť, že si niečo kúpia, v porovnaní s tými, ktorí sú ovplyvňovaní len jedným kanálom.
„Tesco má v oblasti maloobchodných médií špeciálne postavenie. Pomocou údajov z nášho vernostného programu Clubcard sa dozvedáme o dôležitých zvykoch zákazníkov, ktoré nám pomáhajú lepšie pochopiť ich spotrebiteľské správanie a preferencie. Fungujeme v uzavretom systéme, čo nám umožňuje presne sledovať a merať vplyv našich kampaní od začiatku až do konca. Naše najnovšie inovácie nám umožňujú efektívne reagovať na celý rad marketingových výsledkov, od budovania povedomia o značke až po zvyšovanie predaja,“ hovorí Louise Manson, marketingová riaditeľka Tesca pre strednú Európu.