Návštevníci Dallasu a Philadelphie si čoskoro užijú nové zábavné strediská. Netflix tu totiž otvorí vlastnú obdobu Disneylandu. Tzv. „Netflix House“ privíta prvých návštevníkov už budúci rok.
Strediská návštevníkom ponúknu tematické podujatia, darčekové obchody a reštaurácie. Ako uvádza portál CNN, pre fanúšikov seriálov ako Squid Game, Bridgerton alebo Stranger Things bude pripravených množstvo atrakcií po vzore Disneylandu.
Kritici hovoria o riskantnom kroku, avšak analytik z GlobalData Neil Saunders tvrdí, že kľúčom pre úspech bude ponuku pre návštevníkov neustále aktualizovať, prinášať aktuálne trendy a zohľadňovať aktuálnu popularitu sledovaných titulov na streamovacej platforme.
„Úspešnosť monetizácie obsahu skrz licencovanie tovaru a vlastnou sieťou obchodov je pre Disney charakteristickou už roky“, uvádza ďalej Saunders.
Nápad s vytvorením „domov zábavy“ prichádza v čase, keď streamovacia platforma zrušila natáčanie viacerých populárnych seriálov. Do svojho portfólia však začala ponúkať obsah s digitálnymi hrami, ako napríklad sériu Grand Theft Auto. Okrem toho vytvorila v spolupráci s dizajnérmi limitovanú edíciu „Bridgerton“, ktorá zahŕňa produkty z porcelánu, oblečenie aj bielizeň.