fbpx

Netflix chystá vlastný Disneyland: V nových zábavných strediskách ožijú tieto známe značky

Reklama
Prototyp Netflix House. Zdroj: Netflix

Návštevníci Dallasu a Philadelphie si čoskoro užijú nové zábavné strediská. Netflix tu totiž otvorí vlastnú obdobu Disneylandu. Tzv. „Netflix House“ privíta prvých návštevníkov už budúci rok. 

Strediská návštevníkom ponúknu tematické podujatia, darčekové obchody a reštaurácie. Ako uvádza portál CNN, pre fanúšikov seriálov ako Squid Game, Bridgerton alebo Stranger Things bude pripravených množstvo atrakcií po vzore Disneylandu.

Kritici hovoria o riskantnom kroku, avšak analytik z GlobalData Neil Saunders tvrdí, že kľúčom pre úspech bude ponuku pre návštevníkov neustále aktualizovať, prinášať aktuálne trendy a zohľadňovať aktuálnu popularitu sledovaných titulov na streamovacej platforme.

„Úspešnosť monetizácie obsahu skrz licencovanie tovaru a vlastnou sieťou obchodov je pre Disney charakteristickou už roky“, uvádza ďalej Saunders.

Nápad s vytvorením „domov zábavy“ prichádza v čase, keď streamovacia platforma zrušila natáčanie viacerých populárnych seriálov. Do svojho portfólia však začala ponúkať obsah s digitálnymi hrami, ako napríklad sériu Grand Theft Auto. Okrem toho vytvorila v spolupráci s dizajnérmi limitovanú edíciu „Bridgerton“, ktorá zahŕňa produkty z porcelánu, oblečenie aj bielizeň.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie