Zrušený let z dovolenky domov je nočnou morou pre nejedného cestovateľa. Redakciu tn.nova.cz kontaktoval pán Petr, ktorý vyrazil na dovolenku do Egypta s CK Blue Style. Delegát mu však údajne uprostred pobytu oznámil, že ich spiatočný let do Prahy bol zrušený, čo pána Petra poriadne vystresovalo.
Podľa cestovnej kancelárie však išlo o nedorozumenie v komunikácii medzi klientom a delegátom, ktoré vzniklo na základe systémovej chyby.
Dovolenku v egyptskej Hurgade vo štvrtok pánovi Petrovi pokazila nepríjemná správa. „Kontaktoval nás delegát Blue Style s tým, že majú chybu v rezervácii a konkrétne nám namiesto toho ponúkajú let do Brna. Vôbec sme nevedeli, o čo ide,“ povedal.
Pán Petr sa tak spojil s ostatnými klientmi Blue Style v oblasti. „Dozvedeli sme sa, že Blue Style objednal lietadlo u Smartwings, ale Smartwings neobjednali ten let. Keby išlo o pár ľudí. Ale z toho, čo sme pochopili, išlo o celé lietadlo,“ povedal.
„Prvá možnosť bola, že nás pošlú do Brna a potom pôjdeme autobusom do Prahy. Potom sa začala riešiť možnosť predĺženia pobytu, aby ľudí nejakými ďalšími letmi dostali späť do republiky. Mali sme z toho chaos,“ povzdychol si pán Petr.
Na druhý deň však od delegáta prišla nová správa a všetko bolo inak. „Zabudnite na to, všetko platí tak, ako pôvodne, nič sa nebude rušiť,“ mal im oznámiť. „Pýtame sa, čo je to za šialený zmätok, že Smartwings zrazu má lietadlo,“ rozčuľoval sa pán Petr.
„Kým ale nebudem mať večer letenky v ruke, neverím, že to bude,“ bol už z celej situácie zmätený. Letenky nakoniec skutočne dostal a mohol si tak vydýchnuť.
Podľa hovorkyne CK Blue Style Lucie Bukovanskej išlo pravdepodobne o nedorozumenie v komunikácii medzi klientom a delegátom, ktorý je rodený Egypťan. Zrušenie letu vraj nikdy nehrozilo.
„Let nebol zrušený. Klientom sme ponúkali možnosť predĺžiť si dovolenku o deň až dva zdarma. Dôvodom bola chyba rezervačného systému, z ktorého sa vymazalo niekoľko rezervácií na spiatočný let,“ uviedla hovorkyňa.