Mohli by podľa neho predčasne zlyhať kvôli medzerám medzi jednotlivými časťami trupu.
Americký Federálny úrad pre letectvo (FAA) vyšetruje Salehpourovo tvrdenie, že výrobca lietadiel urýchlil výrobu lietadla 787 a ignoroval pritom problémy v oblasti bezpečnosti a kvality. Napríklad sa podľa neho správne nezmontovávali časti trupu lietadla. Podľa Salehpoura sú problémy aj s modelom 777.
Tento rok v januári sa lietadlu 737 MAX spoločnosti Alaska Airlines vo vzduchu odtrhla časť trupu, na čo FAA zareagoval tým, že firme zakázal zvyšovať výrobu týchto lietadiel. FAA tiež uviedol, že v dodávateľskom reťazci spoločnosti Boeing zistil početné problémy s nedodržiavaním predpisov.
V rokoch 2018 a 2019 pri dvoch vážnych nehodách lietadiel Boeing 737 MAX zahynulo dohromady 346 ľudí. Lietadlá potom boli z rozhodnutia úradov v celom svete na viac ako rok a pol odstavené z prevádzky. Agentúra Reuters minulý mesiac uviedla, že ministerstvo spravodlivosti teraz zvažuje, či Boeing neporušil dohodu, ktorá ho chránila pred trestným stíhaním kvôli smrteľným nehodám z rokov 2018 a 2019.