fbpx

Na Slovensku máme nový e-shop. Zákazníkov si chce pritiahnuť nízkymi cenami a dopravou zadarmo

Ilustračná fotografia. Zdroj: Trendyol

Aj keď ide pôvodne o turecký obchod, aktuálne ho vlastnia Číňania. Niektorí značku už poznajú, niektorí nie, stále chcú však expandovať do nových krajín. Jednou z nich je aj Slovensko, kde spustili svoju stránku aj aplikáciu v slovenčine. Informuje o tom portál aktuality.sk.

Pôvodne turecké online trhovisko, ktoré ponúka najmä oblečenie, sa s rozšírením pôsobiska poponáhľalo. Slovenská verzia obchodu Trendyol už funguje. Záujemcov láka na nízke ceny a dopravu zadarmo. Na expanziu do Európy si firma vyčlenila pol miliardy eur.

Podľa vyjadrení chce na východoeurópskom trhu získať dva milióny zákazníkov a mať viac ako štyri milióny objednávok. Výnosy by mali tak dosiahnuť asi 325 miliónov eur.

Vysoké úvodné zľavy

Trendyol združuje obchodníkov rôznych značiek a nájdete tu aj tovary známych výrobcov oblečenia. Aktuálne zákazníkov láka vysokými zľavami na prvé tri objednávky – ide o zľavu vo výške desiatok percent pri nákupe cez aplikáciu. Tovar môžete dokonca vrátiť až do mesiaca, zákonná lehota je „len“ 14 dní.

„Na vyskúšanie svojich nových outfitov máš 30 dní. Ak ti objednávka nebude vyhovovať, môžeš jednoducho poslať späť všetky položky, ktoré si nechceš nechať – zadarmo! Stačí postupovať podľa jednoduchých pokynov,“ tvrdí Trendyol.

E-shop sľubuje doručenie do 7 pracovných dní, pričom stav objednávky je možné skontrolovať v aplikácii. Po registrácii zákazníci dokonca získajú dopravu zadarmo.

Rôznorodý tovar

Aj keď sa obchod vyznačuje predajom oblečenia, nájdete na ňom aj doplnky či výbavu do domácnosti. Na svoje si prídu aj obľúbenci značkového tovaru ako Fila, Champion, Valentino, Ellesse, Superdry, Moschino, Guess či Lacoste.

Konkurencia už známym obchodom na Slovensku

Trendyol sa svojím tovarom a cieľovou skupinou najviac podobá Zalandu alebo About You, ktoré ponúkajú tiež tovar od rôznych predajcov. Zalando sa pre aktuality.sk vyjadrilo, že konkurentov sleduje, zameriava sa však na svoje aktivity.

Answear chce dôkladne analyzovať trendy, preferencie a očakávania zákazníkov na Slovensku. „Zároveň zdôrazníme svoje jedinečné prednosti, ako sú široký sortiment, osvedčené a prémiové značky a dôraz na kvalitu služieb. Aktívna komunikácia so zákazníkmi a pružná reakcia na zmeny v módnej oblasti nám pomôžu udržať si svoje postavenie na trhu a konkurovať novému hráčovi, ako je Trendyol,“ povedala pre aktuality.sk marketingová špecialistka Answear Michaela Garaiová.

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie