Na Slovensko mieri známy reťazec. Otvoril už svoju prvú predajňu

Ilustračné fotografie. Zdroj: ISTOCK/Yumi mini, FOTO TASR/Henrich Mišovič
Reklama

Poľská expanzia na Slovensku naďalej pokračuje. Reťazec, ktorého súčasťou sú aj predajne Biedronka, oznámil, že do konca roka 2024 otvorí niekoľko predajní, ale svoj sľub nesplnil. Na druhej strane ďalšia poľská značka – Ochnik – ukončila svoju expanziu.

Niekoľko poľských reťazcov sa rozhodlo pre masívnu expanziu na Slovensko. Ako sme už informovali, prvé dve predajne otvorila drogéria Hebe. Najväčší trhákom však mal byť príchod populárneho potravinového reťazca Biedronka. Jej majiteľ oznámil, že prvá predajňa bude otvorená ešte pred Vianocami. Nestalo sa tak a sľub sa naplní až v prvých mesiacoch roku 2025, informoval portál tvnoviny.sk.

Ako prví začali v Biedronke nakupovať obyvatelia miest Levice, Nové Zámky, Považská Bystrica, Zvolen a Senica. V lete o tom na sociálnej sieti informovala HR manažérka Zuzana Baloghová zo siete Jeronimo Martins Polska, pod ktorú Biedronka patrí. Odvtedy spoločnosť hľadá zamestnancov.

Slovenský trh nedávno ovládol ďalší poľský reťazec, ktorý sa špecializuje na predaj oblečenia. Značka Ochnik, známa svojimi koženými výrobkami, obuvou a doplnkami, už otvorila svoju predajňu na Slovensku, konkrétne v Trenčíne.

„Trenčín je mesto s veľkým potenciálom a miestne nákupné centrum dokonale zapadá do našej stratégie rozvoja,“ cituje portál Szymona Lukasika, manažéra medzinárodnej expanzie spoločnosti.

Na slovenský trh plánujú vstúpiť  ďalší hráči

V roku 2025 by mal na slovenský a český trh vstúpiť ďalší hráč; nemecký diskontný reťazec Woolworth chce v oboch krajinách otvoriť predajne. Spoločnosť už uzatvára nájomné zmluvy na predajne, informoval v septembri portál Peníze.cz.

„Môžeme potvrdiť, že sa chystáme vstúpiť na trhy na Slovensku a v Česku. V súčasnosti rokujeme so správcami nehnuteľností v oboch krajinách a mierime k finálnym nájomným zmluvám,“ uviedol Roland Rissel z tlačového oddelenia Woolworthu.

Spoločnosť má v Nemecku približne 700 predajní a je jedným z najrýchlejšie rastúcich reťazcov v krajine. Sústredí sa na predaj výrobkov pre domácnosť, elektroniku, drogériu a oblečenie, pričom sa odlišuje najmä svojimi cenovo dostupnými ponukami.

Ďalším reťazcom so zameraním na diskontné predaje je Dealz, ktorý plánuje rozšíriť svoju pôsobnosť do dvoch ďalších krajín strednej Európy, pričom Slovensko je jednou z nich.

Táto medzinárodná diskontná sieť je súčasťou spoločnosti Pepco Group, do ktorej patrí aj Pepco, ktoré má na Slovensku silnú pozíciu.

Reťazec je obľúbený napríklad v Spojenom kráľovstve, kde funguje pod značkou Poundland. V Dealze sa často predávajú produkty, ktoré sú známe práve z Veľkej Británie. V okolitých krajinách, ako je Poľsko, už Dealz pôsobí niekoľko rokov.

Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Z domova