Supermodelky s anjelskými tvárami, telami aj krídlami, oblečené v spodnom prádle zdobenom šperkami. Presne tak má vyzerať módna prehliadka značky spodnej bielizne Victoria’s Secret. Tá, sa takmer po šesťročnej prestávke vracia s jesennou sezónou na móla. Po neúspešnom pokuse o zmenu vo svojich kampaniach vsádza značka opäť na to, čo ju preslávilo, informuje portál Idnes.cz.
Značka spodnej bielizne v príspevku na Instagrame oznámila znovuobnovenie svetoznámych prehliadok a naznačila niektoré zmeny vo formáte akcie. Presný dátum akcia však zatiaľ nezverejnila.
The Victoria Secret Fashion Show 2024 is back to the original concept this fall. pic.twitter.com/ejykhUNATm
— Met Gala (@viralinformat) May 15, 2024
Na prehliadke, ktorá je známa svojimi extravagantnými kulisami, zložitými kostýmami a podprsenkami v hodnote miliónov eur, sa v minulosti po móle prechádzali tie najznámejšie modelky ako Adriana Lima, Naomi Campbellová alebo Bella Hadidová. Sprevádzala ich hudobné vystúpenie špičkových umelcov vrátane Rihanny, Taylor Swiftovej a Justina Biebera.
V roku 2019 predajca, spadajúci pod materskú spoločnosť L Brands, prehliadku zrušil s tým, že bude naďalej rozvíjať marketing značky Victoria’s Secret iným spôsobom.
Predtým, ako značka zatiahla mólové závesy na výstave v roku 2018, verejnosť pravidelne obviňovala spoločnosť z nedostatku inkluzívnosti a vyjadrovala nespokojnosť s náročnými tréningovými rutinami, ktoré modelky museli vydržať, aby boli pripravené na dráhu.
V roku 2019 zo svojej pozície odstúpil dlhoročný marketingový manažér Victoria’s Secret a taktiež ten, ktorý sa zaslúžil o vytvorenie módnej prehliadky a jej „anjelov“, Ed Razek. Stalo sa tak po mnohých kontroverzných komentároch, ktoré vyslovil o modelkách plus-size a trans, ako aj po sťažnostiach na údajné nevhodné správanie, píše portál Elle.
Ako teda bude známa módna prehliadka, po toľkých aférach a zmenách vyzerať? Jej presná podoba zatiaľ známa nie je, avšak organizátori vedia presne, kam mieria.
,,Módna prehliadka Victoria’s Secret 2024 prinesie presne to, čo si naši zákazníci žiadajú. Pôvab, módu, zábavu, krídla, a to všetko videné modernou optikou, ktorá odráža to, kým sme dnes,“ uviedla spoločnosť.