”Daný klient cestoval pravidelnou medzinárodnou linkou a po vystúpení z autobusu zistil, že si batožinu zabudol v autobuse. Naši vodiči batožinu v autobuse našli a následne ju odovzdali na oddelenie strát a nálezov, kde bola aj vyhotovená fotografia, na ktorej bol dron vidieť. Cestujúci neskôr (po pár dňoch) po batožinu poslal inú osobu, ktorá batožinu prevzala a podpisom preberacieho protokolu potvrdila, pričom nevyznačila, žeby v batožine niečo chýbalo,” skonštatovala firma pre topky.sk.
Batožina nebol celý čas pod kamerovými záznammi. ”O pár dní sa však cestujúci ozval opäť s informáciou, že mu v batožine chýba dron a že osoba, ktorá batožinu preberala, obsah nekontrolovala. Kamerové záznamy nepreukázali, že by bolo s batožinou manipulované, avšak nie celý čas bola batožina pod kamerovým záznamom (napr. v čase, keď už jeho batožina čakala na dohodnuté vyzdvihnutie),” dodala spoločnosť.
Napriek tomu sa však rozhodli mu škodu vykompenzovať. ”Aj napriek všetkým hore uvedeným nejasnostiam, podpísanému preberaciemu protokolu, bola v tomto prípade klientovi schválená náhrada škody, keďže nebolo možné identifikovať, v akom momente, resp. kvôli ktorej osobe daná elektronika z batožiny zmizla,” priblížila spoločnosť s tým, že práve kvôli tomuto prípadu sprísnili procesy nakladania s „lost and found“.
Všetky batožiny sú tak pod neustálym dohľadom kamier, aby mohli 100% vylúčiť, žeby došlo ku krádeži práve v ich firme.