Modely tohto storočia, pri ktorých automobilky POHORELI. Pri čísle 3 NEUVERÍTE vlastným očiam!

Reklama
Ilustračné foto. Zdroj: Wikimedia Commons/Corvettec6r, sanook.com

Napriek nízkej cene si nezískal takú priazeň ako napríklad konkurenčný Volkswagen UP!, keďže nevynikal v žiadnych parametroch.

Hyundai Atos. Foto: Wikimedia Commons/Corvettec6r

5. Mini Clubman

Prvá generácia Mini vozidla Clubman bola určená Britom, ktorí nemali záujem voziť svoje deti v zadnej časti v stiesnených priestoroch, ako tomu bolo pri bežnom trojdverovom modeli. Problém predstavovalo vystupovanie z dverí smerom do cesty, čo v Británii bolo rizikom.

6. Fiat 124 Spider

Spider sa odpichol od základu v podobe MX-5, ale talianska automobilka sa nesnažila urobiť ju krajšou, hlučnejšou či ostrejšou. Dala mu oblejšiu karosériu, ktorá sa odvolala na dávnu popularitu modelu, s menšími prepĺňanými motormi, komplikovanejšou ovládateľnosťou a vyššou kúpnou cenou. Ešte drahšia bola verzia Abarth, ktorej ovládanie však bolo o stupeň lepšie.

Fiat 124 Spider (2016). Foto: Wikimedia Commons/Alexander-93

7. Lotus Europa S

Model Europa S mal byť ďalším spoločníkom na dlhé cesty po úspechu modelu Elise. Pre Lotus to predstavovalo obrovskú chybu. Europa S patrila k vizuálne nepríťažlivému vozidlu a v parametroch, v ktorých mala vynikať, naopak veľmi zlyhávala. Záujem o vozidlo, ktoré len navonok pripomínalo športový typ, bol nízky.

8. Renault Clio RS MK IV

Posledná štvrtá generácia modelu Clio RS sa síce dobre ovládala a vyznačovala skvelou rýchlosťou, no malému trojdverovému hothatchu už chýbal jeden aspekt. Podľa ohlasov vozidlu chýbala „duša“, za čo mohol nevýrazný turbomotor. Tento typ Clia, ktorého pôvod siaha do roku 1993 podľa Clia Williamsa, tak predstavoval poriadny kiks pre automobilku.

9. Subaru Levorg

Pri športových modeloch sa očakáva svižná jazda s poriadnou konskou silou. Subaru v roku 2015 predstavilo na autosalóne v Ženeve kombi model Levorg so športovým nádychom. Verejnosť od auta očakávala, že si bude môcť užiť veľkú rýchlosť celá rodina, ale opak bol pravdou.

K športovosti absentoval výkon, ktorý bol základom pre „športiaky“, a kupujúcich nepresvedčilo ani málo miesta, ktoré auto ponúkalo.

10. Citroën C6

Francúzska značka sa pýšila veľkoleposťou, komfortnosťou a hlavne avantgardnosťou, ktorú vliala do modelu C6-ky. Tam, kde očarila, naopak neulahodila bežnému európskemu konzumentovi. Nie každá vlajková loď, do ktorej automobilky vkladajú nádej, zaručí úspech na celom trhu. Je ale treba uznať, že na podobné vozidlá natrafíte ťažko.

Citroën C6. Foto: Wikimedia Commons/M 93
1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie