Koľko si berú svetové celebrity za JEDEN PRÍSPEVOK na sociálnych sieťach? Prvé miesto si obsadil futbalista

Ktorá celebrita berie najviac peňazí za post?
Ktorá celebrita berie najviac peňazí za post? Zdroj: X/Pop Crave,Pop Crave
Reklama

Neymar da Silva

Cena za príspevok: 1 041 105 €

Neymar je brazílsky futbalista, ktorý je atraktívny pre športové značky a fitness produkty.

Neymar da Silva. Zdroj: X/Curiosidades da Bola – PIETRO

Kedysi bol svetovým fenoménom a rýchlo sa preslávil. Niektoré z najväčších mien v športe mu boli kedysi rovnocenné, vrátane legiend ako Messi a Ronaldo.

Je dobrou voľbou pre športové a fitness značky, ktoré hľadajú celebritu, ktorá by podporila ich značku.

Kevin Hart

Cena za príspevok: 977 234 €

Kevin Hart je americký herec, stand-up komik a producent. Účinkoval v niekoľkých populárnych filmoch a televíznych reláciách vrátane „Jumanji“ a „Modern Family“.

Kevin Hart. Zdroj: X/Tibu

Na Instagrame je dosť aktívny a má značnú základňu sledovateľov. Ako celebrita má niekedy príležitosť navrhnúť svoje vlastné kolekcie pre rôzne značky.

Značky si vyberajú spoluprácu s najviac platenými Instagram hviezdami, pretože títo influenceri prinášajú obrovskú hodnotu do marketingových kampaní. Tu sú kľúčové dôvody, prečo sú top Instagram hviezdy pre značky atraktívne:

Obrovský dosah a publikum

Najviac platení Instagram influenceri, ako Cristiano Ronaldo s 635 miliónmi sledovateľov a Lionel Messi s 504 miliónmi sledovateľov, ponúkajú neporovnateľnú expozíciu.

Značky môžu dosiahnuť milióny potenciálnych zákazníkov s jediným príspevkom, čo ich robí ideálnou voľbou pre uvedenie produktov na trh, vstup na nové trhy alebo zvýšenie viditeľnosti značky. Obrovské a rôznorodé publikum, ktoré tieto hviezdy vybudovali, robí influencer marketing mimoriadne efektívnym.

Vyššia dôveryhodnosť a dôvera

Títo influenceri strávili roky budovaním lojálnych sledovateľov. Ich odporúčania majú veľkú váhu a sledovatelia sú ochotní viac dôverovať ich odporúčaniam. To vedie k vyšším konverzným sadzbám pre značky. Príkladom je partnerstvo Michaela Jordana s Nike, ktoré pomohlo vytvoriť ikonickú značku Air Jordan. Táto spolupráca dosiahla obrovský úspech vďaka dôvere a dôveryhodnosti, ktorú Jordan má u svojich fanúšikov.

Vysoké miery zapojenia

Top hviezdy majú nielen milióny sledovateľov, ale aj vysoko zapojené publikum. Ich príspevky získavajú tisíce, ba aj milióny lajkov, komentárov a zdieľaní, čo zvyšuje povedomie o značke.

LeBron James. Zdroj: X/Hoops

Napríklad, keď LeBron James zdieľal príspevok o spolupráci medzi Liverpool FC a jeho značkou, príspevok získal mimoriadne vysoký stupeň zapojenia, čím sa zvýšila viditeľnosť oboch značiek.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2 3 4 5
Reklama
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda

Zobraziť viac

Zo zahraničia

Zobraziť viac

Z domova

Zobraziť viac

Kultúra a showbiznis

Zobraziť viac

Ekonomika a biznis

Zobraziť viac

Šport

Zobraziť viac

TV Spark (VIDEO)

Zobraziť viac
Najčítanejšie v kategórii Svetové celebrity