Neymar da Silva
Cena za príspevok: 1 041 105 €
Neymar je brazílsky futbalista, ktorý je atraktívny pre športové značky a fitness produkty.
Kedysi bol svetovým fenoménom a rýchlo sa preslávil. Niektoré z najväčších mien v športe mu boli kedysi rovnocenné, vrátane legiend ako Messi a Ronaldo.
Je dobrou voľbou pre športové a fitness značky, ktoré hľadajú celebritu, ktorá by podporila ich značku.
Kevin Hart
Cena za príspevok: 977 234 €
Kevin Hart je americký herec, stand-up komik a producent. Účinkoval v niekoľkých populárnych filmoch a televíznych reláciách vrátane „Jumanji“ a „Modern Family“.
Na Instagrame je dosť aktívny a má značnú základňu sledovateľov. Ako celebrita má niekedy príležitosť navrhnúť svoje vlastné kolekcie pre rôzne značky.
Značky si vyberajú spoluprácu s najviac platenými Instagram hviezdami, pretože títo influenceri prinášajú obrovskú hodnotu do marketingových kampaní. Tu sú kľúčové dôvody, prečo sú top Instagram hviezdy pre značky atraktívne:
Obrovský dosah a publikum
Najviac platení Instagram influenceri, ako Cristiano Ronaldo s 635 miliónmi sledovateľov a Lionel Messi s 504 miliónmi sledovateľov, ponúkajú neporovnateľnú expozíciu.
Značky môžu dosiahnuť milióny potenciálnych zákazníkov s jediným príspevkom, čo ich robí ideálnou voľbou pre uvedenie produktov na trh, vstup na nové trhy alebo zvýšenie viditeľnosti značky. Obrovské a rôznorodé publikum, ktoré tieto hviezdy vybudovali, robí influencer marketing mimoriadne efektívnym.
Vyššia dôveryhodnosť a dôvera
Títo influenceri strávili roky budovaním lojálnych sledovateľov. Ich odporúčania majú veľkú váhu a sledovatelia sú ochotní viac dôverovať ich odporúčaniam. To vedie k vyšším konverzným sadzbám pre značky. Príkladom je partnerstvo Michaela Jordana s Nike, ktoré pomohlo vytvoriť ikonickú značku Air Jordan. Táto spolupráca dosiahla obrovský úspech vďaka dôvere a dôveryhodnosti, ktorú Jordan má u svojich fanúšikov.
Vysoké miery zapojenia
Top hviezdy majú nielen milióny sledovateľov, ale aj vysoko zapojené publikum. Ich príspevky získavajú tisíce, ba aj milióny lajkov, komentárov a zdieľaní, čo zvyšuje povedomie o značke.
Napríklad, keď LeBron James zdieľal príspevok o spolupráci medzi Liverpool FC a jeho značkou, príspevok získal mimoriadne vysoký stupeň zapojenia, čím sa zvýšila viditeľnosť oboch značiek.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)