Televízii Joj sa podaril prebrať úspešný formát zábavnej relácie, ktorý sa dlhé roky tešil diváckej obľube na konkurenčnej Markíze. Sľubuje tradičný koncept, ale aj nové prvky.
Konkurenčný súboj medzi dvomi slovenskými komerčnými televíziami prináša aj preberanie osvedčených formátov. Televízia Joj si v posledných rokoch prevzala od Markízy napríklad talentovú súťaž (Česko) Slovensko má talent, kuchársku šou Bez servítky a čoskoro sa v jej vysielaní objaví divákom známa zábavná relácia, informuje medialne.trend.sk.
Jojka plánuje do večerného vysielania zaradiť slovenskú obdobu relácie „Wer Weiss Denn Sowas?“, ktorú donedávna vysielala Markíza pod názvom „Dobre vedieť!“. Kombinácia otázok, ktoré overili vedomosti celebrít, doplnené humorom predstavovali pre Markízu úspech.
Jojka stavila na osvedčený formát, a preto sa ho pokúsi ponúknuť v inovovanom spracovaní. Snaží sa rozšíriť portfólio zábavných programov, ktorých má na obrazovke žalostné málo. Nepodarilo sa jej uspieť s programami ako Heslo, S pravdou von alebo Rozum v hrsti.
Na zábavné relácie sú pritom diváci zvyknutí v hojnom počte u ostatných televízií, najviac ich má verejnoprávna STVR.
V markízackej edícii Dobre vedieť súťažili proti sebe dva tímy pod vedením Juraja Kemku a Róberta Jakaba, ktorého neskôr vymenil Vladimír Kobielsky. Diváci sa okrem pobavenia aj dozvedeli zaujímavé informácie z rôznych sfér života a spoločnosti. Dočkala sa 9 serií od roku 2016 do 2022 a takmer 200 epizód.
Televízia JOJ zostane verná zachovanému konceptu, ale avizuje aj nové prvky, ktorými chce diváka zaujať. Mená kapitánov či moderátora zatiaľ zostáva pod rúškom tajomstva, ale sľubuje známe tváre. Relácia má priniesť ďalšiu dávku zábavy a oddychu. Novú verziu relácie Dobre vedieť uvidíme na obrazovkách Jojky už v roku 2025 aj s množstvom prekvapení.