fbpx

Hrozný návrat Slovákov z dovolenky: TOTO by si rozhodne NECHCEL zažiť

Reklama
Ilustračná fotografia (FOTO TASR - Jakub Kotian)

Slováci zažili nepríjemný záver svojej dovolenky, o ktorý sa postarala letecká spoločnosť Ryanair. Na letisku strávili dlhé hodiny bez vysvetlenia a jedla, informuje Plus 7 dní.

Monika, ktorá pravidelne navštevuje Taliansko, sa ešte pred koncom školského roka vybrala so svojimi dvoma synmi a partnerom do Catanie na Sicílii. Užili si pamiatky, výstup na Etnu a tamojšiu gastronómiu. Dovolenka prebiehala bez problémov až do momentu návratu.

Let bol naplánovaný na 1. júla o druhej popoludní. Rodina prišla na letisko s dostatočným predstihom, ešte pred dvanástou. Čoskoro sa dozvedeli, že let sa posúva o hodinu, následne o ďalšiu a ďalšiu. „Meškanie sa stále naťahovalo, nevedeli sme, či vôbec odletíme,“ opisuje Monika.

Nulová komunikácia zo strany dopravcu

Najväčším problémom bola absencia informácií od zamestnancov Ryanairu. „Nikto nám nič nepovedal, s nikým nekomunikovali. Jednoducho otrasný prístup,“ sťažuje sa Monika. Atmosféra na letisku sa zhoršovala, bolo veľmi teplo a dusno, akoby klimatizácia nefungovala. O kompenzácii za stravu ich nikto neinformoval. Nakoniec sa dozvedeli od mladej Češky, že pri jednom pulte rozdávali poukážky v hodnote štyri eurá na jedlo a pitie. Keď však na miesto prišli, už tam nikto nebol.

(Článok pokračuje na ďalšej strane)

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie