Od čias, čo sa Hello Kitty v roku 1975 objavila na peňaženke, sa portfólio ponúkaných produktov s ikonickým obrázkom s červenou mašľou zmenilo. Len ťažko by sme hľadali kategóriu produktov, ktorá je designom Hello Kitty nedotknutá.
Postavička sa objavuje nielen na detských plienkach a kúpeľňových výrobkoch, ale aj na šperkoch, značkových taškách, automobilových pneumatikách a motorových mazivách či vibrátoroch. Naozajstní nadšenci môžu dokonca ochutnať Hello Kitty knedlíky v Hongkongu alebo letieť lietadlom Hello Kitty na Taiwan. Môže sa tak zdať, že neexistuje nič, čo by spoločnosť Sanrio nelicencovala.
„Hello Kitty môžete nájsť na mnohých rôznych druhoch produktov. Môže osloviť päťročných, ale aj pätnásťročných a možno aj päťdesiatročných,“ povedala už v minulosti Christine Yanová. „Licenčné zmluvy a rokovania s rôznymi druhmi okrajových trhov, to je marketingová genialita.“
Podľa CNN v roku 2015 analytici odhadovali, že Hello Kitty predstavovala asi 75 percent ročného prevádzkového zisku materskej spoločnosti Sanrio vo výške 142 miliónov dolárov. Zároveň podľa analytikov priniesla väčšinu ročných príjmov spoločnosti vo výške zhruba 600 miliónov dolárov.
Napriek trvalej popularite Hello Kitty sa ale príjmy spoločnosti Sanrio v pandémii ocitli pod tlakom. Čistý zisk sa od začiatku pandémie v roku 2019 prepadol o 95 percent na 191 miliónov japonských jenov, viac ako milión eur, a to najmä kvôli poklesu predaja tovaru a uzavretie zábavných parkov. Pomer celosvetových licenčných poplatkov k tržbám klesol v roku 2019 o jedenásť percent oproti predchádzajúcemu roku. Informácie uviedla CNN.
V roku 2022 sa spoločnosť Sanrio začala vracať na svoje predpandemické hodnoty a dosiahla čistý zisk 8,16 miliardy japonských jenov. Svižný rast spôsobil zvýšený záujem turistov o cestovanie a nakupovanie, ktoré boli v čase pandémie obmedzené.