Z dôvodu údržby systémov nastanú od soboty 3.augusta od 18:00 do nedele do približne 10:00 viaceré obmedzenia, ktoré sa dotknú zákazníkov, e-shopov a výdajných miest.
Bude vás zaujímať
- V čase údržby systémov nebude fungovať mobilná aplikácia Packeta a preto nebude možné otvoriť schránku a vyzdvihnúť zásielku zo Z-Boxu, zobraziť heslo na vyzdvihnutie zásielky, vytvoriť zásielku v mobilnej aplikácii, zaplatiť v aplikácii dobierku a vyhľadať výdajné miesto.
- Z dôvodu nedostupnosti Z- BOXov nebude možné podať zásielky a ani vyzdvihnúť zásielky pomocou mobilnej aplikácie. Obmedzenie sa však nedotkne tých Z-BOXov, ktoré už majú nainštalované klávesnice. Po novom je možné vyzdvihnúť si zásielky z vybraných Z- BOXov aj bez mobilnej aplikácie. Zákazníkovi stačí na otvorenie schránky zadať ķód z e-mailu alebo SMS.
- Obávať sa nemusia ani zákazníci, ktorí budú mať uložené zásielky v Z-BOXe a ich úložná doba bude končiť práve v sobotu 3. augusta. Úložná doba sa automaticky predlží do nedele 4. augusta do 23:59.
- V čase obmedzení nebude možné sledovať stav zásielok a vyhľadávač výdajných miest bude fungovať bez aktualizácie dát.
Bude vás zaujímať
„Odporúčame e-shopárom, ktorí podávajú zásielky na našich depách či podacích miestach, aby podali zásielky už v piatok 2. 8. 2024, prípadne v sobotu do 17:00 hod,“ radí Packeta, keďže v sobotu 3.augusta od 18:00 nebude dostupné API, podávanie zásielok a klientska sekcia.
Packeta ďakuje za pochopenie a vopred sa ospravedlňuje za prípadné komplikácie.
1 2