Facebook reaguje na pokles záujmu mladých. Mení dizajn a pridáva nové funkcie

Reklama
Facebook chce prilákať mladých. Ilstračné foto/Zdroj: pixabay.com

Platforma Facebook sa snaží opäť prilákať mladších používateľov. Jednou zo stratégií má byť premena na platformu, ktorá mladým ľuďom uľahčí komunikáciu. Zavádza funkcie na zlepšenie možností pri vyhľadávaní obsahu a začne využívať aj umelú inteligenciu.

Web NBC News informuje, že Facebook minulý týždeň oznámil zmenu dizajnu, ktorý má byť viac zameraný na mladých ľudí. Tento dizajn má združovať obsah, odporúčania a na zodpovedanie často kladených otázok v rámci skupín využíva umelú inteligenciu. Dôvod tejto veľkej premeny spočíva v poklese záujmu mladých o túto platformu.

„Pridávame funkcie, ktoré pomáhajú mladým ľuďom – a všetkým používateľom Facebooku – objavovať ich záujmy a spájať sa so svetom mimo okruhu ich blízkych priateľov. Nech už vás zaujíma čokoľvek, na Facebooku sú ľudia, ktorí vám pomôžu to nájsť a viac sa tomu venovať. Chceme vám uľahčiť objavovanie obsahu a ľudí, na ktorých vám záleží, pretože presne pre tento druh sociálneho objavovania je Facebook stvorený,“ vysvetľuje spoločnosť Meta na svojom webe.

Spoločnosť momentálne testuje nové záložky Miestne a Preskúmať, ktoré majú združovať obsah z ostatných miest na Facebooku, aby ľudia rýchlejšie našli to, čo ich zaujíma. Rovnako zavádza i celoobrazovkovú záložku s názvom Video, tá má dávať videoklipom na sieti väčší priestor. Okrem tohto spúšťa aj ďalšiu novinku: „Oznamujeme Messenger Communities, nový spôsob, ako sa môžu malé až stredne veľké komunity spájať nad spoločnými záujmami.“

 

Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie