O tri mesiace neskôr pokračujú memy zo seriálu The Office, Star Wars a teraz aj The Boys v prerušovaní kanálu, do ktorého sa medzitým pridali aj vysoko sexistické a misogynistické obrázky, ktoré sa objavili bez akéhokoľvek vstupu od používateľa.
Na Instagrame, zatiaľ čo stránka s odporúčanými príspevkami bola plná obrázkov žien v skromnom oblečení, hlavný kanál bol prevažne nevinný, odporúčajúc väčšinou obsah súvisiaci s Melbourne a influencermi zameranými na jedlo.
Čo na to Meta?
Meta bola oslovená s požiadavkou o komentár, ale odmietla odpovedať na záznam. Vo svojom vyjadrení pre federálny parlament Meta uviedla, že používa „rôzne algoritmy“ na triedenie obsahu, ktorý sa zobrazuje v kanáloch na Facebooku a Instagrame, pričom niektoré pomáhajú „pochopiť, aký obsah je pre ľudí najzaujímavejší, aby sme ho mohli usporiadať podľa ich kanálov“.
Spoločnosť uviedla, že to, čo ľudia vidia, je „silne ovplyvnené ich vlastnými voľbami a činnosťami“ a „každý kanál je veľmi personalizovaný a špecifický pre daného používateľa“.
„Náš systém hodnotenia personalizuje obsah pre viac ako miliardu ľudí a snaží sa ukázať každému z nich obsah, o ktorom dúfame, že bude pre nich najhodnotnejší a najzaujímavejší, vždy, keď prídu na Facebook alebo Instagram.“ Spoločnosť uviedla, že posudzuje príspevky podľa ukazovateľov, ako je to, kto ich uverejnil, akú majú popularitu, typ zariadenia, ktoré sa používa, a následne používa algoritmy na predpovedanie, do akej miery bude príspevok relevantný a zaujímavý pre danú osobu.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)