Čo robí dobrý marketér?
Podľa mňa, asi je to opäť klišé, ale chcieť sa neustále učiť, zlepšovať sa a zároveň príjímať čo najviac spätnej väzby. Príde mi, že veľa ľudí toto vníma v našom odbore negatívne. Sám som sa najviac naučil popálením, a tak sa podľa mňa na praktickej skúsenosti naučí človek desaťnásobne viac.
Ako 16-ročný si vyhral súťaž Zlatá klapka v kategórii Spravodajský príspevok. Aké si mal vtedy pocity, keď zaznelo tvoje meno?
Bolo to niečo neskutočné. Neviem to popísať, pretože som bol v nemom úžase. Do súťaže som sa na vlastnú päsť zapojil ako jediný chalan z malej dediny, ktorý nerobil nikdy nič s audiovíziou a nemal k tomu akékoľvek vedenie. Prihlásil som reportáž o téme, ktorá mi bola blízka – miestnych schátralých kaštieľoch.
Neveril som však, že by som mal vôbec šancu na nomináciu, nie to na výhru. Keď moderátorka Adela Vinczeová povedala moje meno, bol som roztrasený a v šoku. Na pódiu zo mňa vychádzali len jednoslovné odpovede, ale Adela ma zachránila a na môj jasný stres reagovala objatím na podporu. Tento okamih ma neskutočne nakopol a je to zážitok, na ktorý budem pamätať navždy.
Kde ťa môžu ľudia stretnúť?
Momentálne žijem najviac svojim štúdiom na Televíznom inštitúte v Brne. Rád si ale občas zbehnem na dobrú kávu alebo film do kina. Keď sa dá, tak cestujem, športujem alebo skúšam nové veci. Milujem nové výzvy a vychádzanie z komfortnej zóny.
Aké sú tvoje plány dobudúcna?
Momentálne sa najviac zaoberám štúdiom showrunningu, preto chcem najviac energie investovať tam. V rámci projektu vyvíjam koncept mojej vlastnej reality show, ktorý mi zaberá dosť času. Rád by som v budúcnosti dostal k producenstvu a inovoval televízne prostredie na Slovensku.