Prezraď nám nejaké “pikošky” z natáčania.
Nie som si istý, že sa to dá definovať ako pikoška, ale prekvapilo aj mňa ako diváka, že realizácia Jamy levovej je skutočne autentická a keď podnikatelia prichádzajú pred “levov”, skutočne ich nikdy predtým nevideli. S ich prezentáciou idú takpovediac s kožou na krk, tak ako to diváci vidia v televízií.
Pri produkcii Dunaja sa zase mnoho ľudí zaskočilo, keď som im povedal o tom, že dobové priestory, ktoré vidia v televízií, sú postavené v ateliéri. Postavili ich iba pre účel seriálu, v ateliéroch vznikajú aj zábery spred obchodného domu alebo aj priamo v ňom.
Súčasne pracuješ ako marketingový špecialista vo firme Slido.
Od prvého dňa v Slide som pocitoval neskutočnú vlnu podpory a entuziazmu. Nie je to len o vrúcnom privítaní, ale o prístupe ku mne ako osobe a môjmu pracovnému tempu a nastaveniu. Mám tak nielen super kolegov, ale aj úplnú dôveru a voľnosť inovovať.
Viem, že sa môžem na kolegov spoľahnúť, a viem si prispôsobiť pracovný čas tak, aby som zladil všetky svoje aktivity. Pre mnohých ľudí to je klišé alebo neprirodzené, ale u nás je skutočne skvelá pracovná kultúra a sme skupina ľudí s veľmi podobným hodnotovým nastavením.
Kedy ťa nadchol marketingový svet a prečo?
Keď som sa začal hlbšie zaoberať digitálnym marketingom pri práci v Google a Digitálnej garáži.
Pre mňa bola najväčšia radosť hľadať prepojenia v neziskovom sektore. Odvtedy som sa v ňom našiel, a aj keď sa budem venovať určite aj iným oblastiam, stále je pre mňa toto odvetvie skvelo uchopiteľné kdekoľvek v živote.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)