Pracoval na strategických projektoch pre Tatra banku či T-Mobile, ale aj korporáty ako Google či Slido. Adam Spodniak pôsobí aj ako mentor v neziskovej organizácii Nexteria a popri tom všetkom stíha aj štúdium na vysokej škole.
V rozhovore pre istream.sk hovorí o svojich pracovných skúsenostiach, zákulisí natáčania slovenských seriálov a reality show aj odhodlaní dobiť slovenský televízny trh.
Ktoré tri vlastnosti ťa najviac vystihujú?
Mnoho ľudí mi povedalo, že pracovitosť hraničiaca s workoholizmom, čo sa ale snažím trochu regulovať (smiech). Povedal by som, že kdekoľvek som, tak mám tendenciu vidieť veci z rôznych uhlov pohľadov a hľadať rôzne nové spôsoby, ako sa pozerať na svet okolo seba či riešiť problémy a výzvy.
Taktiež ale dbám na to, aby som navnímal iné perspektívy a vžil či porozumel potrebám ľudí. Z toho by sa dalo skonštatovať, že kreativita a empatia sú vlastnosti, ktoré sú mi blízke.
Máš skúsenosti v celosvetovo známom Googli. Ako si sem dostal?
Už ako stredoškolák som sa snažil zbierať skúsenosti, a preto som sa prihlásil medzi regionálnych ambasádorov programu Grow with Google, kde som reprezentoval svoj región a vo svojom okolí propagoval rôzne iniciatívy a príležitosti od Google.
Neskôr som sa začal angažovať v rôznych ďalších projektoch, koordinovať design thinking workshopy alebo sme mali príležitosť vytvoriť vlastný rozvojový kurz, ktorý som viedol. Bola to obohacujúca skúsenosť, ktorá ma nakopla ďalej.
(Článok pokračuje na ďalšej strane)