fbpx

Dovolenka sa zmenila na HOROR. Turisti ostali uviaznutí v TEJTO obľúbenej destinácii

Ilustračné foto. Zdroj: Unsplash

„Zavolali sme späť do autopožičovne a prvú noc sme spali v aute,“ hovorí. Jérôme dosiaľ nedostal od leteckej spoločnosti žiadnu náhradu.

Nízkonákladová letecká spoločnosť s klientmi nekomunikuje, alebo dostávajú úplne protichodné informácie. „Ryanair France nám hovorí, že ak pôjdeme letom od inej spoločnosti, dostaneme náhradu, ale tu na mieste nám tvrdia opak,“ popisuje Margot. Podobne je na tom Sévane Bertaudová, matka troch detí. „V sobotu 19. augusta nám zrušili let a podarilo sa nám zohnať letenky na 26. augusta s inou leteckou spoločnosťou. Pretože všetky ostatné lety sú plné. EasyJet nepomohol,“ opísala pre BFMTV.

„Podarilo sa nám zabezpečiť ubytovanie. EasyJet platí len za tri noci v hoteli, zatiaľ čo my tu strávime deväť nocí, než budeme môcť odletieť,“ dodala.

A to nie je všetko. Zdá sa, že uvedené nízkonákladové spoločnosti nemajú dostatok kvalifikovaných pilotov, ktorí by boli schopní na Madeire pristáť. Iné letecké spoločnosti už začali fungovať v normálnom režime.

Podľa Gérarda Feldzera, dopravného experta televízie BFMTV, „je letisko na Madeire kvôli bočnému vetru považované za náročné. Musíte mať k dispozícii pilotov, ktorí majú kvalifikáciu pre toto letisko“.

Okrem absolútneho nezáujmu zo strany leteckej spoločnosti je turistka Margot prekvapená aj nedostatočnou reakciou francúzskych úradov, na ktoré sa obrátila. Najmä preto, že napríklad talianska vláda poslala lietadlo, aby „vyzdvihlo svojich občanov“.

1 2
Ďakujeme, že nás čítate.

Ak máte zaujímavé nápady na témy, o ktorých by sme mohli písať alebo ste našli v článku chyby, neváhajte nás kontaktovať na [javascript protected email address]

Ficova IV. vláda
Zo zahraničia
Z domova
Kultúra a showbiznis
Ekonomika a biznis
Šport
TV Spark
Najčítanejšie