Viacerí Slováci si obľúbili známe lacné reťazce, v ktorých nechávajú milióny eur. V budúcom roku by mali na náš trh prísť ďalšie dva, pričom jeden z nich sa pripravuje na spustenie e-shopu.
Pepco, Tedi a KiK sú traja najväčší hráči na slovenskom trhu, ktorí ponúkajú široký sortiment lacného tovaru – od oblečenia a domácich doplnkov po elektroniku a rôzne druhy sladkostí.
Ako informuje portál tvnoviny.sk, jeden z týchto reťazcov sa rozhodol pre zásadný krok a plánuje spustiť e-shop, čo by bol posun v tomto sektore, keďže konkurencia tento krok ešte nezrealizovala.
„V Česku sme e-shop KiK spustili na jeseň tohto roka a už pracujeme na spustení slovenskej verzie. V tejto chvíli však nedokážeme s istotou povedať, či projekt dokončíme už v roku 2025 alebo neskôr,“ povedal pre TVNOVINY.sk konateľ KiK v Česku a na Slovensku, Martin Šatný.
Aj maloobchodná značka, Pepco, o tomto kroku tiež uvažuje, ale zatiaľ nemajú konkrétny plán. „Čo sa týka e-shopov, tak do budúcna máme v pláne nájsť nové spôsoby, ako poskytovať vylepšené služby. No teraz sa zameriavame na poskytovanie čo najlepšieho zážitku z nakupovania v našich kamenných predajniach,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Barbara Berecz.
Aj Tedi a Action za posledné dva roky otvoril takmer tri desiatky predajní, avšak zatiaľ na túto tému nijako nereagovali.
Popularitu týchto reťazcov na Slovensku dokazujú aj ich zisky. Za minulý rok bol najúspešnejší Pepco (16,25 mil. EUR), nasledoval Tedi (10,31 mil. EUR) a KiK (5 mil. EUR).
Konkurencia však rastie, čo dokazujú aj plány reťazca Action, ktorý sa intenzívne rozširuje na našom trhu. V budúcom roku sa očakáva príchod ďalších dvoch reťazcov. A to konkrétne Woolworth a Dealz.